hans A Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg vurderer å oppgradere maskinen min med disse tre delene : -Hovedkort -Minne -AMD prosessor Hva er et rimelig og godt alternativ som passer godt sammen. (Fabrikat) Jeg bruker w2k og bruker maskinen min mest til surfing, regnskap og litt spill. Mine gamle deler var : Abit SA6. Celeron 850/100. 384MB SDRam Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 vil tro du kommer langt med er P4 2,0 hk fra asus eller msi (533) 256 eller 512 mb 2700 ddr ram stabile greier til en fornuftig pris Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ja, Intel er nok løsningen for deg hvis du ikke skal bruke den til så mye spilling. Du kan kjøpe en p4 som passer lommeboken, lønner seg å velge en 533fsb sak. Og så kan du velge et hovedkort med chipset i fra SiS. Et SiS 648 hovedkort er billig og bra. Abit SR7-8x er et bra exemplel på dette. .. koster ca 1000 kr .. Til dette hovedkortet så kjøper du pc2700 drr minne eller høyere ... Lenke til kommentar
hans A Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Er det ikke bedre å kjøpe f.eks en AMD Athlon XP1800 til under halv pris. (kontra P4) Det sies jo at du får mer for penga med AMD. Men når det gjelder minne så er jo rammen alt for dyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå