FenrisC0de Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jo, er noe rart her.. Jeg drev å gikk igjennom system disken min for å rydde litt, så kom jeg over følgende mappe C:\Documents and Settings\minbruker\Local Settings\Application Data\Microsoft, jeg høyreklikker på microsoft mappen, og der står det.. Size: 8,10GB Size on Disk: 109MB. Det som er rart, er at den mappen alene tar omtrent opp 40% av system partisjonen min, så jeg ville gjerne vite om det er noe jeg kan gjøre med den!.. Takker! Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Samme her, men det står jo 109 MB diskforbruk på din og 40 MB på min så den tar vel ikke 8 GB på harddisken. Fant filen som tar plass her: D:\Documents and Settings\*brukerkonto*\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Messenger\*mailen min*\SharingMetadata\Working\SimilarityTable_2 Størrelse: 8 GB Diskforbruk: 1 MB Jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Endret 2. mars 2006 av trygveaa Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 noen som vet om man kan slette den? for uansett så tar den opp "plass" på hardisken, selv om det nødvendigvis ikke er data der, så er plassen liksom "Holdt" av for den mappen.. og 8gb er vel litt drøyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå