Uggis Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Noen som kjenner til et program som søker etter og henter ned cover til de mp3-albumene som er registrert i programmet? Jeg kjenner til sider der du kan søke på enkelt cover, men jeg synes dette er litt for tungvint. -uggis- Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 MusicMatch Jukebox gjoer det hvertfall. Bruker det selv, er helt glimrende. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Advarsel ikke bruk dette programet. Det er noe av det værste vrølet jeg har prøvd. Ja ja så var det kanskje to år siden jeg prøvde det og da. Mye kan ha forandret seg på den tiden. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 00:01, skrev iron_knuckle:Advarsel ikke bruk dette programet. Det er noe av det værste vrølet jeg har prøvd. Ja ja så var det kanskje to år siden jeg prøvde det og da. Mye kan ha forandret seg på den tiden. Du tror det, ja? Fint...! *ler* At du gidder å uttale deg engang. Programmet er verdt pengene :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: kjello2 skrev (2002-09-18 00:03):Du tror det, ja? Fint...! *ler*At du gidder å uttale deg engang. Programmet er verdt pengene Tja er ikke enig i det. Det som eg ikke liker i det programmet er at du ikke kan bruke egne mp3 encodere som lame, Lyd kvaliteten er ikke bra. Men eg liker media jukebox 8.0 det har egne enkodere. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 MusicMatch bruker fraunhofer encoderen, mener nå at den skal funke tilfredstillende, hvertfall hvis du setter "processing level" til "Very high" og har 192kbps når man encoder.Uansett så har programmet en del andre features som jeg synes er utrolig bra, bl.a super-taggingen av mp3 filer. Lenke til kommentar
Uggis Skrevet 20. september 2002 Forfatter Del Skrevet 20. september 2002 Nå har jeg testet MusicMatch og jeg er meget fornøyd. Takk for tipset! Men det er en ting jeg savner. Hvor blir cover-bildene som lastes ned lagret? Jeg skulle gjerne ha ordnet det slik at de legges i de katalogene som albumene ligger i. Noen som kan hjelpe meg? -uggis- Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 04:00, skrev The Jackal:MusicMatch bruker fraunhofer encoderen, mener nå at den skal funke tilfredstillende... Men desverre ikke like bra som lame. AtW Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Quote: Den 2002-09-20 02:33, skrev ATWindsor: Quote: Den 2002-09-18 04:00, skrev The Jackal: MusicMatch bruker fraunhofer encoderen, mener nå at den skal funke tilfredstillende... Men desverre ikke like bra som lame. Enig, Lame er den best encoder sammen med audiograbber eller media jukebox 8.0 Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Kjetil Lura :smile: Takk for glimrende tips om Media Jukebox. Endelig en radiofunksjon som funker. Fant en hel haug med gode rock-stasjoner. Takk!! Har ikke testet det som encoder enda, men skal sjekke det i morga. Litt "småseint" nå... LOL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå