DementedAlbino Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva er forskjellen mellom pro og home versjonen av windows xp? Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den viktigste forskjellen er at maskiner med home ikke kan meldes inn i et domene. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg hadde pro før, men har nå home. Jeg merker ingen forskjell, men jeg har heller ikke de mest avanserte behovene. Jeg er en allround bruker, men gjør ikke de mest avanserte programmeringsjobbene osv. For min del savner jeg ikke pro i det hele tatt. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Pro har innebygget ekstern PC. Altså at du kan koble på PCen din fra en annen PC via internett. Her er en sammenlikning Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 pro er bedre på nettverk, dette med hensyn til AD, systemadministrasjo og lignende... Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 pro kan gjøre noen programmer som ikke home kan som maya og softimage, de funker, men med noe bugs. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Stemmer det at Home ikke har system restore? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Stemmer det at Home ikke har system restore? 5612965[/snapback] Nei, det stemmer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå