ilpostino Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg står med hodet mot veggen sånn at vannet treffer nakken og renner nedover ryggen. 5604762[/snapback] word edit: før pleide jeg å lene meg inntill den stangen på veggen som dusjhodet er festet til.... det førte til at jeg fikk en "dump" i skallen som passet den stangen... har tatt endel år før den dumpen i skallen har gått bort... Endret 15. februar 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Mer off-topic enn dette blir det ikke... For meg avhenger det helt av dusjen, men er det en vegg å lene seg mot gjør jeg det. Det er deilig og lene seg bakover og kjenne vannet strømme nedover Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg liker å sitte på stolen inntil veggen jeg. Om jeg står snur jeg meg rundt, har ingen spesiell stilling jeg liker. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Head first http://example.org' target='_blank'> Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Merkelig å mye rar informasjon folk skal ha ut av andre da! Btw: Jeg dusjer ikke, jeg henter bare posten når det regner! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Står med trynet mot døra, ryggen mot selve dusjen. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg står med ansiktet vendt i motsatt retning av Mekka. Dersom det var interessant for dere å vite. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 jeg ere nok en freak, men jeg synes det er ganske chill å sitte på dusjgulvet mens jeg dusjer (ligge hvis det er et badekar der) slitsomt å stå stille så lenge. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Jeg ser bort ifra dusjen (ryggen vendt mot selve kranen) og holder dusjhåndtaket intill brystet mitt. Har alltid gjort det, vet ikke hvorfor jeg foretrekker dette Endret 15. februar 2006 av -Mithrandir- Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Spørs hva jeg vasker og hvor fort jeg vasker det... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hum, undertegnede har for vane å stå vendt mot dusjhodet når han dusjer. Lenke til kommentar
marte05 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg ser selvsagt innover i dusjen, men snur meg når jeg skal vaske shampoen ut av håret, slik shampoen renner nedover ryggen, da jeg ikke liker å få shampo i ansiktet, spesielt øynene. Ja, da, jeg vet det går ann å lukke øynene, men sann er det! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Ansiktet mot strålen, men med hodet bøyd nedover slik at det meste av vannet renner neddover ryggen. Ikke noe jeg bevisst har gått inn for, og jeg måtte tenke meg om før jeg klarte å svare, men, ja, det er slik jeg gjør det. Ganske sikkert. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Jeg lukker øynene og munnen og står med strålen rett i ansiktet. Prøver å få vannet til å renne over begge ørene så det høres ut som du er under vann. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen.. 5634169[/snapback] Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen.. 5634169[/snapback] Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!: 5634184[/snapback] Faktisk utrolig deilig å vite jeg ikke er den eneste..! Noen ganger er det bare litt deilig å kunne sitte og slappe helt av. Vi er kanskje litt rar vi to, men men.. Noen må være det oxo vettu Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen.. 5634169[/snapback] Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!: 5634184[/snapback] Faktisk utrolig deilig å vite jeg ikke er den eneste..! Noen ganger er det bare litt deilig å kunne sitte og slappe helt av. Vi er kanskje litt rar vi to, men men.. Noen må være det oxo vettu 5634185[/snapback] Når du er dautrøtt etter og ha døgna 4 dager Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Med ryggen i mot... Noen ganger setter jeg meg oxo ned not veggen.. 5634169[/snapback] Haha... det gjør jeg også. ^^ Blir veldig trangt i det lille kabinettet mitt, men det er digg likevel. :!: 5634184[/snapback] Faktisk utrolig deilig å vite jeg ikke er den eneste..! Noen ganger er det bare litt deilig å kunne sitte og slappe helt av. Vi er kanskje litt rar vi to, men men.. Noen må være det oxo vettu 5634185[/snapback] Når du er dautrøtt etter og ha døgna 4 dager 5634188[/snapback] Hehe. Ja, faren av å sovne i dusjen er jo 100 ganger større når man dusjer på den måten.. Bittert erfart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg