Shikaru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hjemme: står med hodet mot rommet. Men så sjekker jeg låsen på døra to ganger også Offentlig bad: med hodet inn mot veggen. liker ikke å blotte meg selv Lenke til kommentar
joachim2k Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Badakaret velver hvis jeg ikke står sidelengs og balangserer det 5604930[/snapback] Sinnsykt bra svart Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Før stod jeg med ryggen til dusjen. Nå står jeg med annsiktet til dusjen men lar vanne renne ned ryggen. Har ingen anelse hvorfor jeg har bytett... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Herlighet, så mange teite tråder som blir opprettet her på forumet - Er så utrolig uinteressant som det får blitt BTW: Jeg står ryggen til Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dusjer dere bare på ryggen? Neida. Skjønner hva dere mener, jeg nsur meg alle veier.. osv... Så får jeg vasket alt best mulig.... ---------- I offentlig så varierer det, men mest mot dusjen.... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Pleier som regel å ta meg en lur i dusjen jeg. Alltid trøtt om morgenen.. Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Pleier som regel å ta meg en lur i dusjen jeg. Alltid trøtt om morgenen.. 5605097[/snapback] :!: Hvordan klarer du å sove i dusjen? :!: ------------ Jeg som står opp 4.00-5.00 klarer ikke det engang :S ----------- BTW: Stikker å dusjer jeg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 har ikke dusj.. Men de plasser jeg står i dusj, så snurrer jeg meg rundt alle veier så alle ender får en kraftig sprut vann på seg.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Står enten med ansiktet til eller ryggen til, litt sånn forskjellig, men som regel med ansiktet mot "strålen". Er så ufattelig trøtt om morran så det hender ofte også at jeg sitter på gulvet i dusjen (Vi har ganske stor dusj) Det er digg. Bortsett fra de gangene jeg sovner og ikke våkner før det er tomt for varmtvann... Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Står med hodt inn mot dusjen, men lar vannet renne litt nedover ryggen og litt foran. Det handler bare om teknik. 5604759[/snapback] sant det. det handler faktisk bare om teknikk Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 går inn i dusjen. Skrur på. roterer og setter meg ned, reiser meg, roterer og går ut av dusjen. Dette tar cirka 20min Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 bytter på; med ansiktet mot dusjen og ryggen mot dusjen Lenke til kommentar
Kubrick Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Haha, utrolig morsom tråd det her! Jeg har det for vane å ta dusjen i hånda, derfor passer det best å stå sidelengs Kan forøvrig bare stå en vei, for hvis jeg bytter blir alt bare rot Pleier som regel å ta meg en lur i dusjen jeg. Alltid trøtt om morgenen.. 5605097[/snapback] Sove i dusjen? Det hadde jeg aldri klart. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Haha, utrolig morsom tråd det her!Jeg har det for vane å ta dusjen i hånda, derfor passer det best å stå sidelengs Kan forøvrig bare stå en vei, for hvis jeg bytter blir alt bare rot Pleier som regel å ta meg en lur i dusjen jeg. Alltid trøtt om morgenen.. 5605097[/snapback] Sove i dusjen? Det hadde jeg aldri klart. 5606368[/snapback] been there, done that... rakk ikke bussen Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Haha, utrolig morsom tråd det her!Jeg har det for vane å ta dusjen i hånda, derfor passer det best å stå sidelengs Kan forøvrig bare stå en vei, for hvis jeg bytter blir alt bare rot Pleier som regel å ta meg en lur i dusjen jeg. Alltid trøtt om morgenen.. 5605097[/snapback] Sove i dusjen? Det hadde jeg aldri klart. 5606368[/snapback] Kan sove i badekaret også Lenke til kommentar
Sir Winston Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg holder dusjhodet i handa. Hvorfor være så vanskelig? I garderober så står jeg både med ryggen og "forsiden" mot dusjen, avhengig av hvor jeg skal vaske meg, pluss at jeg synger så høyt jeg kan så de andre går ut og jeg får alltid den beste dusjen. Folk tror sikkert jeg er sjuk i hue. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Står vel med tissesn mot alle andre gutta etter gymtimen, der vi napper den i kor...Og ser hvem av oss som står på motsatt sie som blir mest hvite.... Edit: Bra svar til bra tråd Endret 14. februar 2006 av Best0 Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 hmm som regel står jeg oppned, ellers så ligger jeg å snurrer rundt på gulvet...* Kan hende jeg sitter nede i dassen også , skylder ned når jeg er ferdig med å ha såpe på meg.. menne det er en sjeldent gang jeg gjør det-.-; WTF er detta her for en post a;P hehe !! *dummeste* haha!!;P men men... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Før pleide jeg å stå med dusjhodet i hånda og "rotere" det rundt kroppen ettersom hvor jeg vasket meg, eller så holdt jeg dusjhodet helt oppunder haka sånn at det rant nedover magen. Men nå har vi fått stativ så nå sitter jeg som regel. Digg. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Fantastisk interessant å lese om hvordan folk står i dusjen. Jeg kan liste opp 100000000000000000 ting jeg bryr meg mer om. 5604778[/snapback] Jaha? Vær en mann for dine ord og list dem opp. GL HF Personelig stiller jeg meg med ryggen til veggen som dusj-stativ-saken henger i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg