Gå til innhold

Still Crazy - gal musikkduo - nå myke menn

PMnormal

Anbefalte innlegg

Egentlig hadde jeg tenkt å bidra med et litt spesiellt bilde i dag, men av en eller annen grunn finnes ikke katalogen på denne harddisken. Siden fantasien min er litt oppbrukt i dag, så poster jeg et bilde av noen av mine musikervenner. De er en duo som kaller seg Still Crazy, og spiller gammel, god rock. Tok bildet med en Konica KD-300Z på 3,4mp. Skarpheten er ikke helt på topp, men en tur innom USM fikset noe. Legger det ut slik at dere har noe å kose dere med :whistle: inntil videre. Bildet er nok et par år gammelt, så dette er arkiv.

Ps: Skulle ønske jeg hadde Eos 20D da de bildene ble tatt.

Edit: Det er verdt å nevne at de henvender seg til et typisk Creedence-publikum. Det vil gjøre det enklere å forstå valg av location og utsnitt.

Ny versjon med en lettere omgang i USM. Det var det jeg trodde, at jeg hadde overdrevet noe der, ja. For myk nå?

post-76334-1139938973_thumb.jpg

post-76334-1139967809_thumb.jpg

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enten er bildet komprimert litt for hardt, eller så har du gjort noe annet med bildet. Se spesielt på ansiktet/munnen til de to personene. Man ser det også rundt løvet at komprimeringen er for hard og masse detaljer forsvinner. Mulig mye er kameraet sitt skyld. Du nevnte at det hadde blitt skarpet opp. Problemet ligger kanskje der. Det var den tekniske biten.

Motivet liker jeg. Ville kanskje prøvd å unngå så mye kvister bak hodene på de to personene. Når du skriver hva slags type musikk de spiller / publikum de henvender seg til, skjønner man også litt av meningen med motivet!

Ett ganske vanlig bilde fra deg, PMnormal.. hva går av deg? Så vanlig at til og med ingen gidder å kommentere? :blink:

Endret av kkristi
Lenke til kommentar

Enig med deg, kkristi. Noe ser litt feil ut med tanke på kvaliteten. Det blir litt hardt, for å si det sånn.

Jeg ville hatt mer av gutta og mindre bakgrunn. Det ble litt mye trær. Mulig det funker bedre på en større plakat eller noe sånt. Uttrykket syns jeg kommer godt fram, dette er ikke Cannibal Corpse-type musikk. :p

Lenke til kommentar

Et helt greit bilde, kanskje med litt mye luft. Men pent motiv.

nr.1 er for hardt, nr.2 er en tanke for mykt(men fortsatt bedre). Kanskje prøve å gjøre ansiktene alene en aldri så liten tanke varmere så de ser mer "levende" ut. Ellers fant jeg kvisten som går gjennom hodet på han som står først litt irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...