Piano_Man Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei. Jeg har planer om å sette opp trådløst nettverk i leiligheten, og er usikker på hvilken router jeg skal kjøpe. Jeg er uhyre kresen på kvalitet, fordi nettverket primært skal brukes til spilling som krever perfekt signal. Jeg skal ikke bare ha PCer på nettverket, men også en xbox360 og den håndholdte spillkonsollen NintendoDS, så det er viktig at routeren fungerer perfekt med disse. Faktisk er dette hovedgrunnen til at skifter til trådløst. Pris er i første omgang ikke noe problem. Jeg har snust litt på D-Links GamerLunge som blandt annet fikk god kritikk her på huset, men er usikker på om GameFuel funksjonen vil fungere med xbox360 og NintendoDS. Jeg er også usikker på om den vil være fryktelig vanskelig å sette opp og konfigurere. Andre jeg har snakket med sier at Linksys er det eneste som duger, men har ikke hørt noe nærmere om modell. Jeg er åpen for alt - trenger en stødig trådløs ruter som fungerer knirkefritt med både pc og xbox360. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 står sikkert noe om det inne på hardwares anbefalings side Lenke til kommentar
Magic Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Jeg vet i alle fall at WRT54GS fra Linksys fungerer med NintendoDS og Xbox360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå