AOe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har en relativt svak maskin som kjører win 2000 pro. Den står nå bak topcom routern og en switch. Til samme switchen er min egen maskin tilkoblet. Dette fuker fint. Men den svake win 2000 maskina vil ikke finne nettverket. Fungerer dette generelt ikke? Eller er mitt problem litt merkelig? Lenke til kommentar
la7dfa Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Bør funke det. Skriv ipconfig i dosvindu og se hva du ser der. Bør være ganske likt på begge maskinene. Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Nå ser jeg ofte ord som "svak/svake maskin" . Hadde det ikke vert en ide og sagt hvilken cpu/minne mengde vi snakket om her ? Og ja ipconfig kjører fin i win2k Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg har helt greit kjørt PII 350Mhz m/128 MB ram i samme oppsett uten problemer. Edit PII ikke PIII Endret 14. februar 2006 av mr_trout Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja for det var nettop det jeg mente . For med nettverksoppsettet korrekt konfigurert er det ikke noe med svakt å gjøre lengre . Gry Jannicke Jarlum (J-Diva for de av nyere årgang)sang en sang en gang om nettop dette . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå