Gå til innhold

Noen data-butikker i Karl Johann?

Anbefalte innlegg

Heisann!

På førstkommende fredag så drar jeg og klassen min til Oslo. Jeg tenkte jeg skulle få tak i noe data-ting der. Finnes det noen butikker på Karl Johann/Oslo City som selger data-deler? :hmm:

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kom deg til domkirken og så til møllergata, der ligger datakjeden og digital impuls. I paralellgata ligger clas ohlson om det er noe.

Mao ta banen til stortinget, utgang mot grensen, gå over gata og mot domkirken, er det en åpen plass på fortauet med narvesen på venstre hånd, gå inn den gata (gågate). Så kommer du til gsport eller noe og da må du velge, rett frem clasern, til venstre datakjeden og litt lenger inn i gata digital impuls

Lenke til kommentar

fantes vel no turistkart i a3format hvis jeg ikke husker feil. Ring turistinfo i oslo :p, men bare du kommer til domkirken så tror jeg ca alle vet hvor det er. Møllergata går på venstre side av forsiden til glasmagasinet, og det vet iallefall alle i oslo hvor er =) gata der clasern ligger går da på høyre side av glasmagasinet (og ender opp på youngstorget/operapasasjen er det vel det heter)

Lenke til kommentar
Netthandelen.no/mocirplex.no da?

Ikke noe i nærheten?  :cry:

Edit: netshop.no mente jeg  :thumbup:

5605125[/snapback]

Hei.

Datakjeden ligger i Møllergata 1 og Digital Impuls i Møllergata 9.

Netshop ligger i Stanseveien 27, blir kanskje litt langt å gå.

Hvis du går på f.eks. www.gulesider.no og klikker på "kart" eller www.aftenposten.no/kart så kan du søke etter de adressene der og skrive ut kartet. Som sagt ligger Datakjeden og Digital Impuls nær Karl Johan så dit tar det bare noen få minutter å gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...