DE1 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Heisann! På førstkommende fredag så drar jeg og klassen min til Oslo. Jeg tenkte jeg skulle få tak i noe data-ting der. Finnes det noen butikker på Karl Johann/Oslo City som selger data-deler? Endret 14. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 kom deg til domkirken og så til møllergata, der ligger datakjeden og digital impuls. I paralellgata ligger clas ohlson om det er noe. Mao ta banen til stortinget, utgang mot grensen, gå over gata og mot domkirken, er det en åpen plass på fortauet med narvesen på venstre hånd, gå inn den gata (gågate). Så kommer du til gsport eller noe og da må du velge, rett frem clasern, til venstre datakjeden og litt lenger inn i gata digital impuls Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har du et kart? Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du et kart? 5604651[/snapback] Du kan bruke www.gulesider.no. Søk på "Møllergata Oslo": Søk. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Finnes det et kart over Karl Johann med integnede butikker? Endret 14. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 fantes vel no turistkart i a3format hvis jeg ikke husker feil. Ring turistinfo i oslo , men bare du kommer til domkirken så tror jeg ca alle vet hvor det er. Møllergata går på venstre side av forsiden til glasmagasinet, og det vet iallefall alle i oslo hvor er =) gata der clasern ligger går da på høyre side av glasmagasinet (og ender opp på youngstorget/operapasasjen er det vel det heter) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Netthandelen.no/mocirplex.no da? Ikke noe i nærheten? Edit: netshop.no mente jeg Endret 14. februar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Netthandelen.no/mocirplex.no da?Ikke noe i nærheten? Edit: netshop.no mente jeg 5605125[/snapback] Hei. Datakjeden ligger i Møllergata 1 og Digital Impuls i Møllergata 9. Netshop ligger i Stanseveien 27, blir kanskje litt langt å gå. Hvis du går på f.eks. www.gulesider.no og klikker på "kart" eller www.aftenposten.no/kart så kan du søke etter de adressene der og skrive ut kartet. Som sagt ligger Datakjeden og Digital Impuls nær Karl Johan så dit tar det bare noen få minutter å gå. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Netshop ligger på kalbakken, som ikke er så lett å komme til med mindre du er kjent i oslo eller har bil... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Takker og bukker! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Digital impuls selger jo varene til microplex da, så der har du en fin butikk du kan finne litt stæsh i Litt enklere å finne ut hvilke produkter man skal ha når man ser dem på nært hold mot å sitte på PCen å se på de Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, det er det Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hehe, ja. Jeg kjøpte noe stash på microplex, men når jeg fikk det var det en helt annen størrelse enn jeg hadde tenkt meg Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Man kan få seg litt av en overraskelse på slike ting ja, men man får bare ta det som det kommer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 gulesider vet det meste datakjeden ligger vell i sentrum en plass... husker ikke hvor... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som flere allerede har påpekt, ligger Datakjeden i Møllergata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå