twarr Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 "dett utføre et stup" neida,grattis heldiggris !! Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 [misunnelig] Brennje og koke deg i all evihet!! eg og vill ha [/misunnelig] gratulerer med det nye kortet ditt, fekk lyst på å oppgradere sjøl frå den sure gf2 gts en min... *sukk* Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Ludde: Bare vent til neste Lan!! Da "forsvinner" ditt ufortjente kort og blir erstatta av et ganialt Gf2 Ti 64DDR !! Bare vent!! jeg skal banke deg i hvert ***** spill som finnes!! Må bare legge til at du spilta bra i dag, og vi banka de småtrokka som ****!!!! JA!!! Lenke til kommentar
Jalla Karlsen Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Dæven han døske ,har plukka frem 3 gamle Grafikkort fra gamle dager (1 ISA og 2 PSI kort) Løsna litt på transistorene på korta og sende dem i retur og venter spent på mine 3 nye Radeon 9700Pro kort ... Dette må feires ... hehehehe [ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-19 05:06 ] Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 05:03, skrev Jalla Karlsen:Dæven han døske ,har plukka frem 3 gamle Grafikkortfra gamle dager (1 ISA og 2 PSI kort)Løsna litt på transistorene på korta og sende dem i retur og venter spent på mine 3 nye Radeon 9700Pro kort ...Dette må feires ... hehehehe<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-19 05:06 ]</font> Ja, det er jo lov å prøve :lol: !!!!! Lenke til kommentar
johna Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 hehe,, den var heldig,, grattis! Benytter anledningen til å si en jeg kjenner bestilte sitt Cr-Gf4Ti4600 da det det ennå kostet 3500.-, Da han skulle hente det på posten satt det ei ny dame der,(utlending, no offence) han leverte hentelappen og dama rota lenge baki der etter pakken,, omsider kom hun med pakken, men til hans store forbauselse var det feil betalingsblankett, han dro kort fort som f.. og gikk skjelvende ut fra posten med et nytt Gf4ti4600 til 1400.-kr!,, seff hørte han aldri noe om det.. Ikke alltid Ærlighet varer lengst,, Ignorance is bless.. :smile: Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 hehe, men det heter faktisk "ignorance is bliss" *pirkepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå