Lock-Aze Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Her er mitt nyeste tastatur.... Eller nytt og nytt.. Gulfunn på QXL kalles det vel 25 kroner + frakt... Endret 14. februar 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Greit nok at det er litt kult fordi det er retro, men aldri i livet jeg hadde faktisk brukt det... -Stigma Lenke til kommentar
AOe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 En kamerat av meg bruker et compaq tastatur som likner, de er faktisk litt fete. Synes godt på lan f.eks. :!: Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Greit nok at det er litt kult fordi det er retro, men aldri i livet jeg hadde faktisk brukt det... -Stigma 5604079[/snapback] Hehe, er faktisk bedre å bruke enn man skulle tro. Bare jeg kunne lært meg hva alle knappene er til. Er nesten garantert at man er eneste personen med akkurat det tastaturet på lan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå