c-NOfx Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har nå laget en meny til dvden av filmer fra jeg var liten. laget menyen i dvd-lab pro. så vil jeg brenne filmene over til dvden.. hvordan skal jeg brenne dvden? hvor skal jeg legge den menyen jeg har laget for at den skal kunne vises på en dvd? noen som fatter? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hei! Har aldri brukt DVDlab-pro men er det ikke noe som heter output eller burn i valgene videre. bla til neste side og så klikke deg videre. Kan du velge hvilken DVDbrenner du skal bruke? se om denne kan hjelpe Endret 14. februar 2006 av BMP Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) ja man kan velge dvd. man kan også brenne i dette programmet. men fikk fortalt av en som kunne dette at jeg skulle bare brenne i nero. men han fortalte ikke hvordan jeg skulle brenne inn den menyen.. man kan også velge output folder Endret 14. februar 2006 av c-NOfx Lenke til kommentar
BMP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva med å dra alle filene over i Nero, men du må velge DVD ISO tror jeg. Så bare slipper du filene der de skal være og brenner de. Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 kan prøve det.. ikke forlat posten. skal svare deg når dvden er brent Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 fikk rbent dvden.. men den funker ikke på dvden min.. så jeg må brenne den som en dvd-video? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er ikke denne tråden, og mange lignende, feilpostet? Det er jo en egen del av forumet som er satt av til video-redigering og lignende problemer. Trodde det skulle handle om foto-programvare her. Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 fikk rbent dvden.. men den funker ikke på dvden min.. så jeg må brenne den som en dvd-video? 5603997[/snapback] Prøv, mulig det funker da... Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 fikk rbent dvden.. men den funker ikke på dvden min.. så jeg må brenne den som en dvd-video? 5603997[/snapback] Prøv, mulig det funker da... 5607852[/snapback] funket på dvden da men fikk ikke opp menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå