Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei Får opp flere valg mellom forskjellige pc typer da jeg skal installere XP. Da jeg tok den på defualt får jeg sånn "Du kan nå skru av maskinen" etter jeg skrur av i xp (gode gamle av knappen ) Har valget mellom: APCI Uniprocessor. APCI Multiprocessor. APM Uni. APM Multi. Standard PC. Hvilken er den nyeste standarden for at pcen skrur seg av selv etter du avslutter XP etc? Hvilken skal jeg velge? Multiprocessor = dualcore maskiner? Lenke til kommentar
Magic Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei Får opp flere valg mellom forskjellige pc typer da jeg skal installere XP. Da jeg tok den på defualt får jeg sånn "Du kan nå skru av maskinen" etter jeg skrur av i xp (gode gamle av knappen ) Har valget mellom: APCI Uniprocessor. APCI Multiprocessor. APM Uni. APM Multi. Standard PC. Hvilken er den nyeste standarden for at pcen skrur seg av selv etter du avslutter XP etc? Hvilken skal jeg velge? Multiprocessor = dualcore maskiner? 5603677[/snapback] ACPI uniprosessor hvis du har singlecore (én fysisk prosessor og én kjerne i prosessoren) ACPI multiprosesspr hvis du har dualcore (én fysisk prosessor med to kjerner eller mer enn en prosessor) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Danke, men hva kan være galt hvis jeg får bluescreen under installasjon som sier at mitt hovedkort ikke støtter APCI 100% når det er et ASUS A8N32-SLI DEluxe med nyeste BIOS? Kan den potensielt herpa ramen min ha gjort dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå