Gå til innhold

fungerer xbox 360 live ?


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
først så forsvann alt av nedlastbare ting og nå kommer ikke jeg på live i det hele tatt.... hatt det sånn noen timer nå

 

 

ble sånn etter jeg lastet ned king kong, men virker utrolig at det kunne gjort min 360 f**** up

 

 

 

er det bare hos meg eller?

5603665[/snapback]

Vel jeg tror det er noe rart ja. Idag når jeg skrudde på xboxen så kom jeg innpå live helt fint. men så skulle jeg ta private chat på en kompis, jeg var i dashbordet, og da var invite to private chat og sende meldings knappen "forbudt". Så trykte jeg på "private chat" der på den første menyen du får opp under guide knappen, og da stod det at "Private chat is blocked for this profile, to change your family settings go to System and Family Setting."

 

Ja jeg har ikke forandra en drit på den over natta og jeg gikk nå inn der for å se om det var noe mystisk, da kom det bare opp at jeg hadde ingen "child-profile" så jeg kunne ikke stille noe family setting...

 

Men det snodige er at når jeg går inn i et spill (altså forlater dashbordet), så fungerer det å sende meldinger og private chat invites. Blir rimelig forbanna hvis det ikke fikses snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...