rulleguru Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har en P4 2.6 CPU jeg gjerne vil prøve overklokke, problemet er at uansett hva jeg setter FSB til så booter pcen som 2.6ghz. Jeg kan gjøre hva som helst i CPU soft menyen uten at det faktisk skjer noe som helst. Innstillingene blir lagret og ligger der neste gang i jeg går i BIOS, men CPUen kjører alltid på default innstillinger. Prøvde også å klokke i ClockGen, men der henger pcen seg med en gang, uansett innstillinger. Hadde vært flott å få dette til å fungere, siden jeg helst ikke vil kjøpe ny pc før høsten Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Har du prøv en annen bios eller Clockgen?? Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Har siste bios (samme problem med forrige bios). Har prøvd CLockGen, men da fryser pcen uansett hva jeg gjør. Hadde håpet presset pcen litt så jeg kan ha den til sommeren. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Fant faktisk ut nå at opp til 203 FSB fungerer, alt over 203 kjører den på 200... skjønner ikke det der Lenke til kommentar
Npvk_X Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 har du prøvd å sette minnet til 3:4 istedet for 1:1 som det står på orginalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå