D_H Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei, jeg har dette kabienttet: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5730 Og jeg skal enten sette inn 3 vifter på vinduene tror jeg, da har jeg tilsammen 7 vifter på det kabinettet siden det er 4 fra før av. Men er det ikke dritt og ha 7 vifter på kabinette? Og etter en stund skal jeg jo kjøpe skjermkortvifte og noe til ramen da kommer det til å bråke enda mer? Så da lurer jeg på om jeg bør velge vannkjøling istedenfor; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314839&cks=PRL Hva syntes dere jeg bør gjøre? Har mange vifter som bråker eller kjøpe vannkjøling og så etter en stund egen vifte til skjermkorte og noe til ramen? Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vannkjøling . Det er vel ganske kjedelig med det bråket som 7 vifter klarer å lage Lenke til kommentar
sveinbrand Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vil anbefale deg å legge på et par hundrelapper til og heller kjøpe deg et Mist Economy sett fra Microplex! (bare husk å velg til riktig sokkel) TT BigWater setta er ikke så veldig mye å skryte av... (har hatt det selv,,,, pumpa gikk dukken etter et par måneder..) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Heller luft enn TT BigWater Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vannkjøling er klart diggest tror jeg... jeg har selv 10 vifter tror jeg... skal ha vannkjøling i mitt nye kabinett... som jeg bygger selv.. gjelder begge deler Lenke til kommentar
D_H Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Men passer Bigwater til socket 939? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 For all del Ikke kjøp bigwater.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal du ha vannkjøling, legg 2k i det.. ikke kjøp billig dritt. Luft funker veldig fint på socket 939 siden den ikke utvikler så mye varme. Bruker luftkjøling nå, selv om jeg skal bytte tilbake til vann veldig snart. Hadde jeg vært deg så hadde jeg spart opp til et bra vannkjølings sett.. da har du kjøling 4life Og ang. TT bigwater: hvorfor ikke like greit kjøpe en blokk og radiator uten pumpe, samma effekten ca. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå