Sapphire Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg får ikke åpnet control center etter jeg oppgraderte til til siste drv:6.2 Er det andre som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar
adnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg får ikke åpnet control center etter jeg oppgraderte til til siste drv:6.2Er det andre som vet hva dette kan være? 5603216[/snapback] Har du desktop ikonet? Prøve og instalere på nytt? Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Har instalert 3 ganger nå. Jeg har ikonet på desktop,når jeg prøver å åpne programmet får jeg en feil melding:You do not have permission to change catalyst control center settings. Lenke til kommentar
MIracul-X Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvis du får opp en feilmelding, må du installere .NET framework, som ligger øverst på radeon downloads hos ATI! Vet ikke om de har den siste driveren uten CCC med vanlig control panel! men hvis du ikke har programmet I DET HELE TATT, se på ATI driver download, så skal det stå i beskrivelsen om det er med CCC eller ikke! Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har kjørt drv som krever NET framework før, men har prøvd å instalere framework på nytt også til ingen nytte. Lenke til kommentar
eternal Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg får feilmelding med oppstartsfilen.exe (husker ikke navnet atm) hver gang Catalyst Control Center åpnes. Etter feilmelding skjer ingenting. Har forsøkt å reinstallere. Har og 6.2. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg hadde problemer med CCC helt til jeg avinstallerte de gamle driverene først med catalyst uninstaller, for så å installere de nyeste driverene!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå