Hårek Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Får utrolig mange "Cannot find server" overalt. Andre som ser det samme? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har sett endel på US servere faktisk? Et DNS problem somewhere? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Kan dette være grunnen til at jeg ikke får koblet meg til msn nå? Blei plutselig disconnecta. Etter det er det blitt umulig å komme inn. Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 ehm... jeg får også ganske mange av dem. og på den ene pcen kommer jeg meg ikke på nett... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 22:34, skrev smetho:Kan dette være grunnen til at jeg ikke får koblet meg til msn nå? Blei plutselig disconnecta. Etter det er det blitt umulig å komme inn. Sliter med det samme her.. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 reagert på akkuratt det samme siste dagene.. sider som hotmail/microsoft/altavista ++ andre (tilsynelatende) amrikanske servere får jeg til tider ingen kontakt med.. :/ har telenor adsl.. hvis det har noe å si.. Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Lignende problemer her også.. Og det er ikke første gangen. Er dette Telenor sitt problem? Lenke til kommentar
baron blod Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg kommer heller nesten ikke inn noen steder, spesielt i USA. Jeg har NGT bredbånd. Mierkligt (ballerina minirull) bin Laden? Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Sjekk online.no drifsmeldinger, der finner dere sikkert svar Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 kom ikke inn på google tidligere idag... Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 hhhmmmm ms-update siden funker (ihvertfall å komme seg til den), hotmail er nede, og cnn.com virker... kanskje noen som hacker hotmail nå??? om det er viktig, så står det om det i avisen i morgen :smile: natta Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det er Telenor som har problemer med routingen av utenlandstrafikken i henhold til denne siden: http://www.online.no/ti/kundeservice/driftsmeldinger/ Håper de fixer det snart. :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 haha første gang noe sånt har skjedd med meg siden eg fikk meg bredbånd. det har sikert ikke noe med NGT å gjøre men likevel. MSN vil ikke funke og webtv går heller ikke. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Har litt problemer jeg også. Ble dc'et fra pure-evils server på bnet i stad, og kommer ikke inn igjen. Sleit med å komme inn på denne posten også. Jeg har NGT. ellers får jeg ikke tak i noen huber når jeg refresher public list i dc++!! nåtr jeg velger fra favorites får jeg: "unknown adress" Lenke til kommentar
Bjarnez Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 lurer på hva som har skjedd siden så mange sider er nede?? Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Tele2 har hatt store problemer med mailserveren sin siden søndag, spesielt i går. Telenor hadde også store problemer med mailserveren i går...... Ingen av dem vil si hva som er problemet. humm... kansje det har/er noe stort hackerangrep på gang.. jaja.. på med brannmurenen folkens. Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
BBC Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 På noen tracerouter til Microsoft, Altavista, Hotmail og CNN, kan det se ut som om det er en router i nærheten av New York som har problemer. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Hyggelig å høre at det ikke bare er jeg som har hatt problemer. Ikke at det er hyggelig at det er problemer. Har merket det godt på US/CA sites og faktisk på noen Norske og, som aftenposten. Har Avidi som leverandør Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg er på kabel og hadde problemer på søndag (treigt på lørdag)....kom ikke en gang inn på nett.....tok flere restore, men på kvelden funka det helt plutselig (?) Merkelig :???: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Forresten nå når eg tenker meg om KAN det være en sånn sol storm som har påvirket elektrinikken?? det kan jo være! man vet aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå