Gå til innhold

Hva synes dere om dell service?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei du,

Jeg har hatt veldig bra erfaringer med Dell selv.. Hadde noe lydproblemer to ganger, ringte inn å sa ifra, og dagen etterpå hadde jeg en tekniker på døren som byttet hovedkortet på den bærbare kompjutern min. Så jeg kan ihvertfall ikke si noe negativt om dem.. Men jeg tror det kan ha endel å gjøre også med hvordan serviceavtale man har med dem :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har bare gode erfatriger med dell.

Har hvert i kontakt med dem to ganger.

-Hadde problemer med DVD brenneren, og gikk utrolig kjapt tid før de var på døren og byttet brenneren.

-Ville ha tilsendt cder med drivere og windows, samt annen programvare. Dette ble sendt samme dage, og jeg kan ikke annet enn å si meg strålende fornøyd med dell og deres service.

Lenke til kommentar
Jeg har bare gode erfatriger med dell.

Har hvert i kontakt med dem to ganger.

-Hadde problemer med DVD brenneren, og gikk utrolig kjapt tid før de var på døren og byttet brenneren.

-Ville ha tilsendt cder med drivere og windows, samt annen programvare. Dette ble sendt samme dage, og jeg kan ikke annet enn å si meg strålende fornøyd med dell og deres service.

5610114[/snapback]

Bare sendte du en mail til dem? Så fikk du det?

Lenke til kommentar

Spyro:

Jeg ringte dem faktisk.

Egentlig så ligger image av alle disse cdene på en skjult partisjon på disken, en partisjon jeg så klart slettet nesten med engang jeg fikk maskinen. Husker ikke helt hvordan du kommer inn på denne partisjonen, men mener du trykker F11 eller noe slikt i oppstarten. Dette kan sikkert noen andre si mer om.

Har en derimot acer pc kan en bare drømme om å få tilsendt noe annet enn en dum restore cd. Latterlig dårlig kundesercie hos acer, så jeg skal aldri kjøpe ett produkt med deres navn på igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...