annej Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) er den bra nok mon tro? skal kun brukes til surfing og litt musikk nedlasting. denne maskinen er anbefalt som i "gir mye for pengene" på hardware.no, og jeg har bestilt den nå. Den har en AMD sempron 3000 et eller annet prosessor. Er det bra nok for meg? I spesifikasjonene for virusprogrammet jeg har står det at maskinen må ha pentium for å kunne installere programmet....betyr det at jeg ikke kan installere antivirusprogrammet mitt på ny maskina? Endret 14. februar 2006 av annej Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 har du en link eller noe? Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Ja...link eller pc-spess bør du ha her Og...ehem...musikk nedlasting? - Sjurd Endret 14. februar 2006 av sjur166 Lenke til kommentar
annej Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 selvfølgelig bør jeg ha link *rødmer* http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=313751&cks=PRL ehh jeg skal bruke til surfing, bildebehandling, tekstbehandling..ingen store systemkrav. vil bare vite om innhold står til pris, om prosessoren er ehh bra nok og sånn Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Dette er saker ja. Skulle ønske jeg ikke kjøpte min celeron pc (ZV pavilion) for 7000 for et år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå