CrackaBoi Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Noen som vet om det er noen harddiskbegrensninger på Asus P2B hovedkort med i440BX-chipsett for P2 og P3? Går bra med en 40GB disk, men når jeg putta inn en 80GB fikk jeg: Hard disk diagnostics fail. det funker ikke hva kommer det av? takk for hjelp Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Kan være at du må oppgradere bios. Eg har en MSI815ep pro og bruker en 100gib uten noen problemer. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 OK, takk for hjelpen. Ingen som vet noe mer? Lenke til kommentar
arcade Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Sjekk på nettsiden til produsent, en rekke av hovedkortene med BX chipset må ha en BIOS oppgradering for å takle disker over 64GB. Arcade Lenke til kommentar
bobby_hood Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Jeg måtte oppgradere bios på et Asus P2B-DS hovedkort for å få en 80 GB disk til å virke. Lenke til kommentar
tv_giske Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Du må oppgradere Biosen. Jeg måtte det for å få en 46Gb harddisk til å virke. Men det er ikke så vanskelig å foreta oppgraderingen da. Lastet ned driverene fra Asus sin hjemme side og fulgte prosedyren som stod beskrevet der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå