Bytex Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Morn, Nå plutselig fikk jeg et knall rosa "filter" over all videoen i windows mediaplayer. Rareste jeg har sett. Det er som om noen putta et rosa gjennomsiktig plastlokk foran prosjektøren på kino, om dere skjønner. Det skjer ikke i spill, og heller ikke i PowerDVD. Men alle mulige filmer som åpner i Mediaplayer blir knall rosa. Noen vært borti dette før? Hva heter andre mediaplayere jeg kan bruke forresten? Har aldri giddet å bruke noe annet enn WMP. De må loade kjapt, ikke masse splash-skjermer og fancy tull. Endret 14. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
jococsity Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Prøv å installer codecene dine på nytt. Andre medieavspillere som jeg bruker er VLC og Media Player Classic. Disse spiller nærmest 'alt'. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Veit da pokker hva som skjedde, men det var borte etter jeg slo på maskinen etter jobb idag. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Har opplevt det samme selv men bruker også Winamp til å spille av videofiler, så hvis problemet dukker opp så bytter jeg bare til Winamp og vice versa... Endret 14. februar 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå