Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg plumpa utti med en k750i. Det jeg lurer på, hva med forsikringa? Og minnekortet?! Hva skal jeg gjøre med det? Datt utti saltvann, så er ikke bare og tørke det. Tips? Endret 15. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 heh, er alt for sent nå men du skulle plukket det fra hverandre og skylt det godt i ferskvann før du hadde lagt det til tørk, f.eks. midt i ovnen på tretti grader eller i ett vanlig rom. Gjør du det ikke fort vil saltvannet korodere og lage faen :/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 heh, er alt for sent nå men du skulle plukket det fra hverandre og skylt det godt i ferskvann før du hadde lagt det til tørk, f.eks. midt i ovnen på tretti grader eller i ett vanlig rom. Gjør du det ikke fort vil saltvannet korodere og lage faen :/ 5603012[/snapback] Har ikke skrutrekker til de skruene . Hvordan kan jeg få ny på forsikringa da? Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du forsikring, sier du det som det er at du mistet den ivannet, da får du ny, hvis du har totalforsikring fra netcom ihvertfall det har jeg fått før! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Hmm, hva med minnekortet? Kjøpte et nytt 256mb, og hadde litt innpå der som jeg ikke vil miste, ille nok at je gmista mange videoer på mobilen. Totalforsikring, hmm. Kjøpte bare forsikring fra elkjøp jeg *rote etter papirer* Lenke til kommentar
tmlunde Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Så lenge du har reiseforsikring dekker denne dette så lenge du ikke var skyldig i å falle/miste telefon i vannet selv (uforutsett glatt underlag(?), ble dyttet eller lignende. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Så lenge du har reiseforsikring dekker denne dette så lenge du ikke var skyldig i å falle/miste telefon i vannet selv (uforutsett glatt underlag(?), ble dyttet eller lignende. 5603926[/snapback] Hmm ja, skal si noen dyttet meg, så jeg mista fotfeste og datt gjennom isen. Tåler Et memory stick duo kort salt vann? EDIT: vært der i dag, forsikringa dekka alt uten om tyveri og tap. Får ny mobil! Men så er det minnekortet da Endret 15. februar 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå