lany Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei! Noen som har testet å bruke en Pda/Smartphone mot en Exchange server? Jeg har en Q-tek 9100. Testet selv SmartSync (http://smartsync.no) og det funket utmerket. Nå kan jeg lese og svare på mail via Q-tek'n, og det beste av alt så ligger den lest og besvart på min MS Outlook. Kalender, kontakter og oppgaver fungerer på samme måte. Nå slipper jeg å dobbeltbooke møter. Legger jeg til en avtale på min Q-tek så vises den også på min MS Outlook. Genialt. Dessuten er det 1 mnd gratis prøveperiode! Anbefales... Lany Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Hei! Noen som har testet å bruke en Pda/Smartphone mot en Exchange server? Jeg har en Q-tek 9100. Testet selv SmartSync (http://smartsync.no) og det funket utmerket. Nå kan jeg lese og svare på mail via Q-tek'n, og det beste av alt så ligger den lest og besvart på min MS Outlook. Kalender, kontakter og oppgaver fungerer på samme måte. Nå slipper jeg å dobbeltbooke møter. Legger jeg til en avtale på min Q-tek så vises den også på min MS Outlook. Genialt. Dessuten er det 1 mnd gratis prøveperiode! Anbefales... Lany 5602644[/snapback] Jeg har en qtek 9100, men jeg har ikke prøvd den mot Exchange Server ennå. Anbefaler å ta en tur Windows Mobile.no Her er det mange som har erfaring. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Etter å ha testet SmartSync fant jeg ut at dette jo er helt genialt. Endte opp med å sette opp min egen Exchange Server som tar imot all mail til mitt domene. Oppkobling til den fungerer helt flott via min Qtek 8300 og det er jo veldig greit å ha mail, kontakter og ikke minst kalender synkronisert mellom alle enheter (mobil, pda, laptop, hjemme-stasjonær og jobb-stasjonær) uten å måtte bruke tungvindte synkroniseringsløsninger hele tiden. Dette går jo bare av seg selv. Det å sette opp sin egen Exchange Server er jo ikke bare bare, men har man litt erfaring med slikt så er det ikke store saken. -snubbel Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Exchange er en veldig bra ting ja Selv bruker jeg mysmartphone.no løsningen. Billigere enn smartsync Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 (endret) Denne og denne tråden er identisk. Lany = Lars Nymoen - Snikreklame = permban. Tråd stenges og trådstarter kastes ut Endret 26. februar 2006 av oysfaerg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg