Gå til innhold

PDA/Smartphone mot Exchange server

lany

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har testet å bruke en Pda/Smartphone mot en Exchange server?

Jeg har en Q-tek 9100.

Testet selv SmartSync (http://smartsync.no) og det funket utmerket. Nå kan jeg lese og svare på mail via Q-tek'n, og det beste av alt så ligger den lest og besvart på min MS Outlook.

Kalender, kontakter og oppgaver fungerer på samme måte. Nå slipper jeg å dobbeltbooke møter. Legger jeg til en avtale på min Q-tek så vises den også på min MS Outlook. Genialt.

Dessuten er det 1 mnd gratis prøveperiode! Anbefales... :D

Lany

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen som har testet å bruke en Pda/Smartphone mot en Exchange server?

Jeg har en Q-tek 9100.

Testet selv SmartSync (http://smartsync.no) og det funket utmerket. Nå kan jeg lese og svare på mail via Q-tek'n, og det beste av alt så ligger den lest og besvart på min MS Outlook.

Kalender, kontakter og oppgaver fungerer på samme måte. Nå slipper jeg å dobbeltbooke møter. Legger jeg til en avtale på min Q-tek så vises den også på min MS Outlook. Genialt.

Dessuten er det 1 mnd gratis prøveperiode! Anbefales... :D

Lany

5602644[/snapback]

Jeg har en qtek 9100, men jeg har ikke prøvd den mot Exchange Server ennå. Anbefaler å ta en tur Windows Mobile.no

Her er det mange som har erfaring.

Lenke til kommentar

Etter å ha testet SmartSync fant jeg ut at dette jo er helt genialt. Endte opp med å sette opp min egen Exchange Server som tar imot all mail til mitt domene. Oppkobling til den fungerer helt flott via min Qtek 8300 og det er jo veldig greit å ha mail, kontakter og ikke minst kalender synkronisert mellom alle enheter (mobil, pda, laptop, hjemme-stasjonær og jobb-stasjonær) uten å måtte bruke tungvindte synkroniseringsløsninger hele tiden. Dette går jo bare av seg selv.

Det å sette opp sin egen Exchange Server er jo ikke bare bare, men har man litt erfaring med slikt så er det ikke store saken.

-snubbel

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...