Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva skal man gjøre når merkeforhandler er uduglig?

KVTL

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en Daewoo Nexia 97 modell. Av tidligere dårlige erfaringer fra MotorForum så har je gprøvd å holde meg langt vekk fra disse.

Men nå er saken slik at jeg trenger en del til bagasjeluken min som jeg nok må bestille orginalt. Problemet er bare at de ikke klarer å finne delenummeret på denne delen selv om de har studert hvor den skal stå på bilen, delens fasong og dens funksjon.

for å si det mildt så sliter jeg litt. Det gjør ikke saken bedre at man har ringt til importør som heller ikke vet noe.

Har før sendt inn klage på uduglighet til MotorForum sentralt uten at det virket som om de brydde seg noe særlig om dette.

Er det noen som har noen gode råd om hva jeg kan gjøre? Problemet e rå finne denne delen, dessverre så finnes det ikke delehåndbøker til Daewoo på nett slik at det blir nesten umulig å finne denne selv. Funksjonen er at den trykker ned en bryter når bagasjen lukkes, nå har jeg dratt ut jordingsledningen til denne slik at ikke batteriet blir tappet for strøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har en Daewoo Nexia 97 modell. Av tidligere dårlige erfaringer fra MotorForum så har je gprøvd å holde meg langt vekk fra disse.

Men nå er saken slik at jeg trenger en del til bagasjeluken min som jeg nok må bestille orginalt. Problemet er bare at de ikke klarer å finne delenummeret på denne delen selv om de har studert hvor den skal stå på bilen, delens fasong og dens funksjon.

for å si det mildt så sliter jeg litt. Det gjør ikke saken bedre at man har ringt til importør som heller ikke vet noe.

Har før sendt inn klage på uduglighet til MotorForum sentralt uten at det virket som om de brydde seg noe særlig om dette.

Er det noen som har noen gode råd om hva jeg kan gjøre? Problemet e rå finne denne delen, dessverre så finnes det ikke delehåndbøker til Daewoo på nett slik at det blir nesten umulig å finne denne selv. Funksjonen er at den trykker ned en bryter når bagasjen lukkes, nå har jeg dratt ut jordingsledningen til denne slik at ikke batteriet blir tappet for strøm.

5602624[/snapback]

Forstår jeg det riktig når jeg sier at du er på jakt etter bryteren? ;) Tror du kan bytte denne ut med hvilken som helst bryter, og modifisere den til selv.

Engelsk side som kanskje kan hjelpe. Send dem en epost og forklar problemmet, er du heldig så finner du kanskje delen du er å jakt etter. Samme gjelder alle landets skraphandlere. Nå er det en nokså ny bil, men det burde ikke bære en umulig oppgave, såfremt du ikke trenger delen idag.

Lenke til kommentar

Nå er det mange MotorForum butikker, ikke døm alle ;)

Skal prøve og hjelpe deg…

Er der bryteren du er ute etter så er delenr: (finner dem på gruppe 6450-6451 i delekatalogen)

Til sedan: 3396100612

Til HB: 3396175901

Er det ikke dette, legg ved et bilde av delen du trenger.

(dette er ved forbehold at det ikke er feil i delekatalog)

Endret av N_M_V
Lenke til kommentar

Nei det står ikke noe delenummer på den som står i luka, men har delenummeret på bryteren men må bare få ladet telefonen he he.. Dette tror jeg er en standard dørbryter, da den også blir brukt i andre Daewoo modeller. Har HB bil, og ikke sedan.

Edit: De sa de ringte til importør som heller ikke fant denne delen. Merklig :nei:

Endret av KVTL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...