hitokiri Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sony Ericssons nye Walkman-telefon er en smarttelefon som har 3G og fire gigabyte minne. Men den har et par overraskende mangler. Les mer Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Mangel på kamera gjør meg ingenting. Videotelefoni er kult, men grisedyrt. Minnekort ser jeg ikke på som noen nødvendighet med 4 GB on board. UMTS kan jeg slå av så lenge jeg ikke skal koble den opp med laptopen for å surfe, så sparer man altså batteri. Men... Wi-Fi, det hadde vært kult det. Lurer likevel på om jeg ikke må ha en slik hvis prisen blir grei. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Superlekker mobil! At den mangler kamera, minnekort-ekspansjon og evnt. wifi gjør meg ingen ting. SE fokuserer primært på musikkfunskjonalitet med denne mobilen mvh. fysisk størrelse, Symbian og lagringsplass. Å fokusere primært på musikkavspilling er det rikitge steget for å få en killer tele slash musikk mobil. Endret 14. februar 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Den minna litt om en blanding av en svart iPod og en mobiltelefon :!: Dette var nok et lurt trekk fra SE, men jeg tror faktisk høye salgstall uteblir.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 SE har hatt seriøs leveringsproblemer med sine telefoner pga stor etterspørsel (les:Netcom dropper SE). Det kan godt hende at denne ikke vil ha samme etterspørsel nå som Samsung har virkelig slått på stortromma med sine (kommende)release av telefoner som har primærfokus på musikk. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 I følge Sony Ericsson skal et fulladet batteri gi deg 2,5 timers taletid i 3G-nettet, og 7,5 timer i GSM-nettet. Hviletiden er henholdsvis 250 og 340 timer.Artiklen kunne også fortalt at den skal gi 10 timer musikk siden vi snakker om en musikkmobil... Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sony kan design, altså. Likte virkelig tastene... håper dette sprer seg til konkurrentene. Her har man jo bestemt seg for å ikke føre flere midler inn i the evil empire. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Mangel på kamera gjør meg ingenting. Videotelefoni er kult, men grisedyrt. Minnekort ser jeg ikke på som noen nødvendighet med 4 GB on board. UMTS kan jeg slå av så lenge jeg ikke skal koble den opp med laptopen for å surfe, så sparer man altså batteri. Men... Wi-Fi, det hadde vært kult det. Lurer likevel på om jeg ikke må ha en slik hvis prisen blir grei. 5602608[/snapback] Som jeg skulle sagt det selv W950 ser veldig lovende ut, bare SE priser den lavt nok. Er 4000 noe å håpe på eller tror dere vi må belage oss på å legge ut 5000? Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 At den mangler kamera er kanskje rart, men tror denne i første omgang er ment som en skikkelig ipod killer, noe den antaglivis vil gjøre bra. 4 gb minne synes jeg gjør opp for manglene minneplass. Minne kort standaren hadde vel uansett blitt MS micro, som ikke ka n tilby mer enn 1 gb med minne (så synd at de skal krympe minnekortene, ødeligger for kapasiteten). Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det kommer vel en oppfølger med kamera etter hvert. Selv om jeg ikke bruker kamera mye, så syns jeg det er kjekt å ha. W990i må vel komme en gang Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 elsket designet. håper det kommer no lignende men med flere "vanlige" funksjoner som kamere/3g ting.. musikk delen er jeg ikke så interessert i. har iPod til slikt. lader mobilen ofte nok som det er om jeg ikke skulle brukt den som mp3 spiller også... Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Minne kort standaren hadde vel uansett blitt MS micro, som ikke kan tilby mer enn 1 gb med minne (så synd at de skal krympe minnekortene, ødeligger for kapasiteten).5604111[/snapback] M2 er mindre størmkrevende, tar mindre plass og kommer i 2 GB i løpet av året og 4 eller 8 GB i løpet av neste år Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Flott design, men jeg venter til SE lager en versjon med godt kamera, minnekort og wi-fi. Da vil det bli så nær drømmemobilen at det er nesten latterlig. Og det vil skje, banna bein. Prisen skal vi ikke snakke om.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Flott design, men jeg venter til SE lager en versjon med godt kamera, minnekort og wi-fi. Da vil det bli så nær drømmemobilen at det er nesten latterlig. Og det vil skje, banna bein. Prisen skal vi ikke snakke om.. 5608839[/snapback] Gleder meg til å se noe sånt ja. Har fått veldig troen på SE igjen etter den siste presentasjonen, men de mangler fortsatt en del føler jeg. Kunne gjerne hatt en W950i, som hadde det nevnte wifi og kamera, men kunne for min del godt vært større. Designet synes jeg er nydelig. Elsker knappene, hvis de fungerer i praksis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg