Joachim_F Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Creative Assembly jobber med en nedlastbar ekspansjon til Rome: Total War, hvor du blant annet får delta i Alexander den Stores felttog. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Uuuh, deilig! I motsrtning til EA, som dolket folk i ryggen med å annonsere BF2 rett etter BF:V kom, og deretter bare erklærte at BF:V var dødt, fortsetter CA med Rome, selv etter at de har annonsert etterkommeren! Gleder meg veldig, og jeg tror nok jeg skal skaffe utvidelsen (fint å høre at flere og flere spill blir nedlastbare). Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja dette er et bra tiltak. Æraen har så mange interessante slag og konflikter, og liker at CA eksplorerer dette skikkelig ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 kan bli festelig, er glad alexander ikke ble noe "skikelig" expasion det hadde blitt litt ensformig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg