karpov Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei. Jeg luerer på å kjøpe en bluetooth v2.0 for å kunne bruke internett gratis på mobilen hjemme. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314618&view=detailed Fungerer dette? Har den virkelig 100m rekkevidde? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvordan har du tenkt at dette skal gi deg gratis internett? -snubbel Lenke til kommentar
covah Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ja, men husk at vegger osv. reduserer rekkevidden. Lenke til kommentar
karpov Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Gratis i den forstand at jeg bruker min bredbåndslinja hjemme. Det bør vel gå ann? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Gratis i den forstand at jeg bruker min bredbåndslinja hjemme.Det bør vel gå ann? 5602375[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Skal vist faktisk være mulig med sony ericsson telefoner og opera.. leste noe at om du koblet opp telefonen til pc'n og lagde en dummy internett konto på telefonen ville du bruke bluetooth, dessverre har jeg ikke noe mere info enn dette.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 vet det går med noen telefoner, men du må nesten google for å se om det går med din. Når det gjelder bt v2.0 så pass på at begge enheter har det (har vel lite med bt2.0 å gjøre), på de fleste telefoner er rekkevidden ti meter, er lite vits med en dongle som klarer 100m når telefonen bare klarer ti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå