Toriam Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Løsning: reinstall av windows og bare installasjon av skjermdrivere Jeg har fått følgene BSOD's med følgende oppsett: Amd 4400+ x2 asus a8n premium (nforce4 amd 6.69)(bios 1011.001) 2 x 1 gb crucial balistix xfx geforce 7800 gtx(forceware 81.98) os drive: 1 x 74 gb raptor os: Win xp x64(alle updates+siste directx) psu: mist 500 Alle temps er helt fine og minnet er testa, samt voltene fra psu er slik de skal være. BSOD's: MEMORY_MANAGEMENT BAD_POOL_CALLER IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION Det reffereres aldri til noe filnavn i disse. Har støvsugd nettet og harfått med meg at noen har trøbbel med nvidia sine drivere(non forceware) til sitt hovedkort. Jeg kjøpte maskinen i oktober med en 1gb brikke. Maskinen gikk greit men frøs i spill(dette har vist seg til å være vanlig i x2 maskiner siden forceware driverne enda ikke er gode nok) Kjøpte en brikke til og flasha biosen til 1009 maskinen frøs i spill, pga av forceware som jeg nå vet... Den siste uka har jeg begynt å få disse blue screens of death. flasha om biosen til siste beta uten at det har endret noe, samt at når jeg får system_service_exception og må restarte pc'en har biosen plutselig fått bios checksum error. Når jeg er på det emnet...når jeg trykker på reset knappen så får jeg bare svart skjerm, trykker jeg x ganger så lyser lysa på keyboard opp, men skjer ikke mer. Trykker reset etpar ganger til og maskinen starter opp helt fint. :s Er det noen som har noen ideer? Endret 27. februar 2006 av Toriam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå