oveovo Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det riktig som jeg tror at det er kun Nokia som har begge deler i sine mobiler, og at det kun er den kommende 6280 som ikke-smartphone som har dette? I såfall synes jeg at dette er er viktig argument for å velge Nokia, da man nå har fått Edge-dekning over hele Norge.... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dette er nok korrekt per i dag, ja. Det er mange som gleder seg til 6280 kommer :-) -snubbel Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvordan ser man egentlig att man har EDGE ? eller att man er koblett til EDGE? jeg fikk aldri sett noe slikt, kanskje fordi det var 3G her men,... Ja, mange som gleder seg til tlf kommer til norge ^^ og det har dere all grund til ^^ Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det riktig som jeg tror at det er kun Nokia som har begge deler i sine mobiler, og at det kun er den kommende 6280 som ikke-smartphone som har dette?I såfall synes jeg at dette er er viktig argument for å velge Nokia, da man nå har fått Edge-dekning over hele Norge.... 5602185[/snapback] Edge tilgjengelig i HELE norge? Bor i moss, og har ikke edge jeg. Er bare noen steder innmellom. Merkelig det der, når jeg har edge dekning litt før Son. Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Telenor gikk nå ut i forrige uke å sa dette, mer enn det vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Telenor gikk nå ut i forrige uke å sa dette, mer enn det vet jeg ikke... 5603836[/snapback] Har NetCom jeg da. Mener at de ikke har dekning i hele norge ennå, stemmer dette? Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Tror det bare er telenor som har det ja... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva er egentlig forskjellen på EDGE og 3G? Hva lønner det seg å ha hvis man skal bruke mobil-TV? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva er egentlig forskjellen på EDGE og 3G?Hva lønner det seg å ha hvis man skal bruke mobil-TV? 5634990[/snapback] 3G (UMTS) har litt høyere båndbredde enn EDGE. Det betyr at nedlasting av f.eks. video (mobil-tv) går litt raskere på 3G enn EDGE. Man kan følgelig få bedre kvalitet på videoen. Men, det er et stort men! EDGE-dekningen er mye bedre enn 3G-dekningen inntil videre. Det er dermed i praksis omtrent samme hastighet, pluss at EDGE er aktivt stort sett i hele landet mens 3G bare fungerer i byer og større tettsteder. Håper dette var en OK forklaring. -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå