ageck Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har hatt min z500 i noen måneder nå, og batteriet har holdt opptil 4 dager med aktivt bruk (ca 30 min samtale og 20 sms om dagen). Men de siste 3 dagene har batteriet blitt tømt på dagen og jeg har måttet lade hver natt. Hva kan dette komme av? Burde jeg sende den til rep eller kjøpe nytt batteri? Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg har hatt min z500 i noen måneder nå, og batteriet har holdt opptil 4 dager med aktivt bruk (ca 30 min samtale og 20 sms om dagen). Men de siste 3 dagene har batteriet blitt tømt på dagen og jeg har måttet lade hver natt. Hva kan dette komme av? Burde jeg sende den til rep eller kjøpe nytt batteri? 5602114[/snapback] Hmm, er du mye i 3g nettet? Når det står 3g oppe i hjørnet på telefon, så er den koblet til netopp 3g nettet. Da bruker den mere strøm, du kan prøve å deaktivere dette. Funker ikke dette, så lever telefon inn på service, da er det sikkert noe garantifeil. Det er foressten en samsung z500 det er snakk om eller? Endret 14. februar 2006 av b0ne Lenke til kommentar
ageck Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg har hatt min z500 i noen måneder nå, og batteriet har holdt opptil 4 dager med aktivt bruk (ca 30 min samtale og 20 sms om dagen). Men de siste 3 dagene har batteriet blitt tømt på dagen og jeg har måttet lade hver natt. Hva kan dette komme av? Burde jeg sende den til rep eller kjøpe nytt batteri? 5602114[/snapback] Hmm, er du mye i 3g nettet? Når det står 3g oppe i hjørnet på telefon, så er den koblet til netopp 3g nettet. Da bruker den mere strøm, du kan prøve å deaktivere dette. Funker ikke dette, så lever telefon inn på service, da er det sikkert noe garantifeil. Det er foressten en samsung z500 det er snakk om eller? 5602331[/snapback] Skrudde av 3G på telfonen uka etter at jeg fikk den fordi den brukte så mye strøm... Hvilket verksted bør jeg levere på da? Trenger ikke betale noe for dette? (Er en Samsung z500 ja) Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lever den inn der du kjøpte den du, de skal ha et verksted, evt blir de å sende den inn til et verksted. Normalt sett, så skal det ikke koste noe hvis det er garantifeil. Er det ikke garantifeil så må du nok betale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå