Patience Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 http://www.hifiklubben.com/no/produkter/bi...ker.htm?id=6672 Sikler litt på denne. Men ser at det er i DVD-R/RW og ikke "+"-formatet som jeg er vant med... Samtidig ser jeg at det er jævlig mange andre opptakere som er like opphengt i det formatet. Det snakkes om at den kan bruke DVD-RAM, noe som i seg selv betinger en spiller som takler "-"-formatet (om jeg ikke tar feil). Er det da noe ulempe i seg selv at den kun tar "-"-formatet til opptaksmedium? Tror dere denne er verdt å kjøpe? Takk for svar :-) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kommer an på hva du skal bruke den til Skal du brenne filmer selv er det ikke noe problem, da brenner du bare på DVD-R. Skal du derimot se filmer andre har brent, er det ganske mange som bruker DVD+R. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Selv om den kun brenner DVD- kan vel avspillerdelen spille av +-formatet. Det er ytterst få spillere som brenner begge deler. Uansett..Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeilpost Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Feilpostet. *stenges* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg