LtdEdFred Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg har en NoName 256MB DDR 2100 brikke og en TwinMos 256MB DDR 2100. Jeg tenkte at to TwinMos ville være bedre sammen (ikke spør hvor jeg fikk det fra, men har lest at det skal være mer stabilt eller lignende med to fra samme produsent). Jeg solgte derfor NoName'en på QXL (fikk BTW 550NOK for den ) og dro ned på Komplett i Møllergata for å kjøpe en TwinMos til (samme type). Jeg betalte og gikk, men så at jeg sto med en Samsung 256MB PC2700 (333MHz) istedet. Vil det være bedre for meg å ha to TwinMos (altså bytte Samsungen) Eller tjener jeg mest på å ha TwinMosen og Samsungen sammen (både på ytelse og stabilitet)? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Det er ikke anbefalt og kjøre med minnebrikker som går på forskjellig hastighet sammen. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 22:00, skrev Fosco:Det er ikke anbefalt og kjøre med minnebrikker som går på forskjellig hastighet sammen. Det går fint det, så lenge du ikke kjører de fortere enn den dårligste klarer. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Nå har det jo seg sånn at twinmos bruker brikker fra samsung da, så det kan jo ha en sammenheng... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå