lordlappy Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 haha jeg var på fjellet i helga og på fredag skulle jeg prøve å hoppe et helt vanlig hopp. der klarte jeg en halv salto og ødela hånda. i dag gikk jeg opp i trekket igjen selv om jeg var skadet og ødela ryggen hehe det var skikkelig dårlig snø på gullingen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Greide backside og frontside grap på snowboard idag Har ikke stått mye, ca 5 ganger siden jeg fikk brettet. Er ikke dette backside grap? (Bare på snowboard da...) : Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Greide backside og frontside grap på snowboard idag Har ikke stått mye, ca 5 ganger siden jeg fikk brettet. Er ikke dette backside grap? (Bare på snowboard da...) : 5712678[/snapback] Bilde viser ingenting. Dessuten heter det GRAB. Frontside og backside er begreper man bruker når det er rotasjon inne i bildet. Navnet på grab er avhengig av hvem hånd (fremre eller bakre hånd) man bruker og hvor man tar på brettet. Den vanligste er bakrehånd midt på brettet, foran, og kalles indy. Bruker man fremre midt på brettet, foran, kalles det mute(?). Osv osv... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Greide backside og frontside grap på snowboard idag Har ikke stått mye, ca 5 ganger siden jeg fikk brettet. Er ikke dette backside grap? (Bare på snowboard da...) : 5712678[/snapback] Bilde viser ingenting. Dessuten heter det GRAB. Frontside og backside er begreper man bruker når det er rotasjon inne i bildet. Navnet på grab er avhengig av hvem hånd (fremre eller bakre hånd) man bruker og hvor man tar på brettet. Den vanligste er bakrehånd midt på brettet, foran, og kalles indy. Bruker man fremre midt på brettet, foran, kalles det mute(?). Osv osv... 5721167[/snapback] Stavefeil... Ok Btw, det er ikke "hvem hånd", men "hvilken hånd" Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Stavefeil...Ok Btw, det er ikke "hvem hånd", men "hvilken hånd" 5721350[/snapback] Var bare for å hjelpe. Siden du ikke har stått så lenge prøvde jeg bare å forklare hvordan uttrykkene er bygget opp, driter jo i skrivefeilen, det var jo ikke poenget med innlegget mitt. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 min beste triks er : da eg tok indy det var den fyste og den siste gongen eg prøve snowboard :O klare liksom ikkje å svinge og reise veldig lite opp te fjelle så eg droppe det Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Indy... 50/50 og feeble på rail... Fikk snowboard til jul 2004 Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Beste jeg har klart blir en 360 nosegrab eller hva det heter(er ikke helt oppdatert på triksnavn, men holdt værtfall helt fram på brettet). Tryna ikke før lenger i bakken, etter en misslykka rail Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det eneste trikset jeg kan forestille meg at jeg klarer er 180, uten fart Har stått på snowboard en gang. for 4-5 år siden. Lenke til kommentar
Prosnowboarder4life Skrevet 4. februar 2014 Del Skrevet 4. februar 2014 Jeg tar alle triks nesten! Tar f.eks backflipp hele tiden.. det er favoritten Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 540 nosegrab og 270 frontside boardslide. Er ikke så veldig imponerende med tanke på at jeg har stått i over 12 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå