Gå til innhold

Deres beste triks på snowboard?

daniel_984

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, så mange som kan backflip her. Blir jo helt redd av hvor dårlig jeg egentlig ligger ann :p Har aldri turt å prøve hverken backflip, frontflip eller barrelroll frivillig... Påsken er vel da dette eventuelt må skje, digg med mye snø :p

Endret av daniel_984
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg kjører ganske enkelt mot hoppet, hopper, lander og kjører videre uten noe særlig fiksfaks.

Jeg er kanskje i et ordentlig skitrekk 4 ganger i året -thats it.

Jeg har selfølgelig prøvd meg på noen "stunt" der kun et fåtall kunne minne om et velykket triks.

Lenke til kommentar
er også ganske noob, tatt indy, mute? og tailgrab. også har jeg railet litt og 180, bestemt meg for å minst ta 360 i år...

5678230[/snapback]

Det er kjempebra at du setter deg personlige mål for sesongen.

Du klarer nok 360 grader på bakken, så da kan du tenke deg at det er ganske lett når du først er i luften.

Det er selvsagt litt vannskelig å lande de første gangene, men prøv på små hopp med rolig fart i begynnelsen, finn ut hvilken vei du vil gå (venstre/høyre), og ikke gi deg før du klarer det! ;)

Du finner fort ut hvilken vei du klarer deg best, og da er det bare å prøve og prøve, kanskje legge på litt løssnø bak hoppet, så det ikke gjør så vondt om du detter.

Lenke til kommentar
McTwist er en bs corked 540, eller en salto (ikke nollie-frontflip), med bs 180 - så det tilsammen blir 540.. McTwist MÅ utføres i halfpipe / qp.

5681246[/snapback]

Så riktig så riktig! ;)

Frontflip er forresten litt vannskelig på snowboard. Knakk håndleddet sist jeg prøvde.

Ikke spør hvordan jeg klarte det! :innocent:

Lenke til kommentar

hehe :)

(...) Så en som tok en slags barrel-roll med 360 over bigjump, hva vil man kalle noe slikt?

5681283[/snapback]

Hmm.. Er barrel-roll "framlengs salto" ? (Husker ikke :p ). Hvis det er det, så blir vel barrel-roll + bs (?) 360 en misty 7, eller bs inverted 720.. Er ikke helt sikker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...