Nitrius Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lurer på om noen fler har hatt problemer med nettet sitt de siste 2 dagene, siden søndags kveld? Nemlig kl 03.00 fra søndag-mandags kveld så skulle telenor gjøre en oppgradering eller noe, og nettet mitt har nemlig vært nede siden da. Jeg har ikke telenor som leverandør av linja men dataguard, men som jeg har kjønt så bruker de telenor sitt bredbånds nett eller noe slikt. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om andre har hatt eller har lignende problemer akkurat nå? jeg bor foresten i oslo område. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du forsøkt å resette modemet? Slå av strømmen i et minutt og slå på igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) har gjort alt, er ikke hjemme hos meg problemet ligger har vi funnet ut. Uansett lurte ikke på hvordan det kunne fikse(men uansett takk), lurer på om noen har opplevd det samme? Endret 14. februar 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 har gjort alt, er ikke hjemme hos meg problemet ligger har vi funnet ut.Uansett lurte ikke på hvordan det kunne fikse(men uansett takk), lurer på om noen har opplevd det samme? 5602615[/snapback] Hva sier support da? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du kansje fått beskjed på mail om at du skal motta en ny router i posten pågrunn av at det gamle utstyret blir ubrukelig på den oppgraderte sentralen? Min sentral blir oppgradert den 22.02 og innen det så skal jeg ha fått ny router tilsendt. Kan godt være at det er det samme hos deg. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Nettet er fortsatt nede, og problemet er det at Telenor har gjort en oppgradering eller noe slik som ville berøre folk i oslo område og noen steder til, etter at faren min sendte mail om det på mandag og fikk svar igår kl 15.00 om at dataguard hadde snakket med telenor, og det stemte slik faren min sa, de sa også at det skulle bli rettet opp iløpet av gårsdagen, men neida, fortsatt nede, makan til dårlig kommunikasjon mellom bedrifter sier jeg bare, telenor er jammen meg et forbanna dritt selskap. Faren min hadde også ringt de en del ganger igår 3-4 ganger mellom kl 8-14 de sa de skulle se på det hver gang og at de ikke fant noe problem og plutselig kommer denne mailen kl 15.00 og sier at det var rett som vi sa, jaja, henger meg kansje litt for mye opp i dette, men det seriøst dritt når nettet er nede Er nesten slik at jeg gleder meg til å gå på skolen bare for å komme meg på nett nå. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2006 Endelig oppe igjen, er det noe internett leverandører trenger og rette på så er det supporten sin. Uansett er digg med nett igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå