Elendil Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Alle har fått bedre treffsikkerhet. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Gjelder det alle andre våpen, som f.eks. Assault? Mange mener at M16 har blitt bedre, og jeg har opplevd å skyte ned opptil flere med AK-101 fra 200-300m hold. (vet at G3 og L85 skal bli bedre, ja) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Nei ikkje assault. Den er nerfa, splash damage på GL er mindre, men treffsikkerheten er den samme. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Eg digga nye snipern hardt! også AA gunnen da, ingen heli horing nå lengre nei... Fly er også ganske nedtagbare for tida. Sånn liker eg den. Skulle da bare mangle. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det slik at man har muligheten til å fly som en gærning for å riste av seg fly, eller er man dødsdømt om du får lock på deg? Helikoptre er visst veldig utsatt, men de har da muligheten til å slippe flares, og gjemme seg bak en ås, fly har ikke samme muligheten, akkurat. Som stolt flyhore på Wake, liker jeg ikke helt dette (Men jeg kommer nok til å fikse de som sitter i Stingeren likevel, blir litt 'Stuka-taktikk'.) Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) Er det slik at man har muligheten til å fly som en gærning for å riste av seg fly, eller er man dødsdømt om du får lock på deg?Helikoptre er visst veldig utsatt, men de har da muligheten til å slippe flares, og gjemme seg bak en ås, fly har ikke samme muligheten, akkurat. Som stolt flyhore på Wake, liker jeg ikke helt dette (Men jeg kommer nok til å fikse de som sitter i Stingeren likevel, blir litt 'Stuka-taktikk'.) 5619110[/snapback] Nei, du er ikke dødsdømt. Ofte skifter missilene brått rettning og fyker på nærmeste friendly i stedet for. Rakettene gjør veldig mye rart nå (Gjelder AA og luft-luft). Eneste positive er at jeg som er glad i bombefly nå ikke har store problemer med å ta ned fightere (J10, f35, f18). Du får flere kills nå, men også fler TKs og deaths. Endret 17. februar 2006 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som har lagt merke til at når du skyter missiler mot et chopper, så går missilene mot chopperet, og kanskje en meter fra så skifter de retning 90 grader? Synes dette virker ganske rart Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som har lagt merke til at når du skyter missiler mot et chopper, så går missilene mot chopperet, og kanskje en meter fra så skifter de retning 90 grader? Synes dette virker ganske rart 5619856[/snapback] Bare 90 grader? Her tar de gjerne en 180. Er jeg heldig 360. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det bare meg som opplever at fps'en er lavere etter patchen? Hadde 50-70 fps før... Nå er jeg heldig om den er over 40 =( Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er det bare meg som opplever at fps'en er lavere etter patchen? Hadde 50-70 fps før... Nå er jeg heldig om den er over 40 =( 5620425[/snapback] Hm....lå som regel over 80fps hele tiden, nå er den 50-70. Fungerer fortsatt greit da . Lenke til kommentar
Matias Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Noen som har lagt merke til at når du skyter missiler mot et chopper, så går missilene mot chopperet, og kanskje en meter fra så skifter de retning 90 grader? Synes dette virker ganske rart 5619856[/snapback] Bare 90 grader? Her tar de gjerne en 180. Er jeg heldig 360. 5620179[/snapback] Ja, spillte litt mer nå. Missilene virker jo helt random, så noen som var helt klikk og fløy sikksakk opp gjennom luften (tror det var fra AA). Nå er det altfor lett å skyte ned andre fly også, missilene treffer jo nesten konstant hvis det ikke er altfor bråe vinkler. De som ikke treffer ser ut til å gå helt nært det andre flyet, for deretter å skifte retning plutselig. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 BF2 er ikke som det var. Alt i luften blir plukket ned som leirduer, flyene har knapt en sjanse. Var pilot en omgang på Kubra Dam, og om det ikke bare er den banen som er rar, reparerte flyet seg knapt, men resupply skjedde på et sekund.. Men en ting er her fremdeles, og det er disse fæle "blackouts" som spillet har, og dette var der i 1.03 også. To stopp i spillet på ca. ti sekunder, fulgt av et til, som krasjet spillet. Jeg gleder meg til de får fikset dette (sikkert til neste år). Prøvd det meste for å få det bort også Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Vel jeg angrer litt på det jeg sa sist om fly osv. Nå er det ok synes jeg. SPilt mye som Antitank seff da jeg nå kan slakte helli`ene som horer rundt meg. Det er drit gøy!! ahaha! Men det eneste som virkelig er plagsomtsom har gjort at jeg har gått i fella flere ganger er at du ikke kan skyte når du hopper. Å når jeg kaster meg ned så kommer du ikke opp med en gang.. Dette er drit plagsomt da jeg spretter mye bak murer vegger osv å trenger å løpe vekk siden en APC er etter meg. .. Har død nå for mye pågrunn av at dem fikset DD.. Men ellers bra. Jo print screen funker her heller ikke.. Håpløst.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Og heisann gitt, der var den ute Får vel laste ned å se om det er noe moro... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jaja.. Lenge siden jeg har spillt BF2 nå.. Alle snakker om den nye sniperen for tiden, men hvordan får jeg den? Har blitt 2. leutenant pga patchen (dvs. 2 ranker opp) Men ingen unlocks.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 jaja.. Lenge siden jeg har spillt BF2 nå.. Alle snakker om den nye sniperen for tiden, men hvordan får jeg den? Har blitt 2. leutenant pga patchen (dvs. 2 ranker opp) Men ingen unlocks.. 5635028[/snapback] Så du spilte på Wake only serveren nettopp. Du må ha Special Forces. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 okidoki.. Takk for svar.. M95 'n er ikke så alt for værst heller Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Må man ha SF ja? eg har det, og har fått den også, men, skyter den igjennom helikopter glass den også? I såfall blir det favoritt snipern min heretter. Ingenting er som og ta ned eit helikopter med snippah Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Må man ha SF ja? eg har det, og har fått den også, men, skyter den igjennom helikopter glass den også? I såfall blir det favoritt snipern min heretter. Ingenting er som og ta ned eit helikopter med snippah 5635102[/snapback] Nei, den gjør ikke det. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Hva menes med First Tier Unlock og Second Tier Unlock? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå