Gå til innhold

Patch 1.2 er SLUPPET!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at man har muligheten til å fly som en gærning for å riste av seg fly, eller er man dødsdømt om du får lock på deg?

Helikoptre er visst veldig utsatt, men de har da muligheten til å slippe flares, og gjemme seg bak en ås, fly har ikke samme muligheten, akkurat.

Som stolt flyhore på Wake, liker jeg ikke helt dette :p

(Men jeg kommer nok til å fikse de som sitter i Stingeren likevel, blir litt 'Stuka-taktikk'.)

Lenke til kommentar
Er det slik at man har muligheten til å fly som en gærning for å riste av seg fly, eller er man dødsdømt om du får lock på deg?

Helikoptre er visst veldig utsatt, men de har da muligheten til å slippe flares, og gjemme seg bak en ås, fly har ikke samme muligheten, akkurat.

Som stolt flyhore på Wake, liker jeg ikke helt dette :p

(Men jeg kommer nok til å fikse de som sitter i Stingeren likevel, blir litt 'Stuka-taktikk'.)

5619110[/snapback]

Nei, du er ikke dødsdømt. Ofte skifter missilene brått rettning og fyker på nærmeste friendly i stedet for.

Rakettene gjør veldig mye rart nå (Gjelder AA og luft-luft). Eneste positive er at jeg som er glad i bombefly nå ikke har store problemer med å ta ned fightere (J10, f35, f18). Du får flere kills nå, men også fler TKs og deaths.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Noen som har lagt merke til at når du skyter missiler mot et chopper, så går missilene mot chopperet, og kanskje en meter fra så skifter de retning 90 grader? Synes dette virker ganske rart  :hrm:

5619856[/snapback]

Bare 90 grader? Her tar de gjerne en 180. Er jeg heldig 360.

5620179[/snapback]

Ja, spillte litt mer nå. Missilene virker jo helt random, så noen som var helt klikk og fløy sikksakk opp gjennom luften (tror det var fra AA). Nå er det altfor lett å skyte ned andre fly også, missilene treffer jo nesten konstant hvis det ikke er altfor bråe vinkler. De som ikke treffer ser ut til å gå helt nært det andre flyet, for deretter å skifte retning plutselig.

Lenke til kommentar

BF2 er ikke som det var. Alt i luften blir plukket ned som leirduer, flyene har knapt en sjanse.

Var pilot en omgang på Kubra Dam, og om det ikke bare er den banen som er rar, reparerte flyet seg knapt, men resupply skjedde på et sekund..

Men en ting er her fremdeles, og det er disse fæle "blackouts" som spillet har, og dette var der i 1.03 også.

To stopp i spillet på ca. ti sekunder, fulgt av et til, som krasjet spillet.

Jeg gleder meg til de får fikset dette (sikkert til neste år).

Prøvd det meste for å få det bort også :angry:

Lenke til kommentar

Vel jeg angrer litt på det jeg sa sist om fly osv. Nå er det ok synes jeg. SPilt mye som Antitank seff da jeg nå kan slakte helli`ene som horer rundt meg. Det er drit gøy!! ahaha! Men det eneste som virkelig er plagsomtsom har gjort at jeg har gått i fella flere ganger er at du ikke kan skyte når du hopper. Å når jeg kaster meg ned så kommer du ikke opp med en gang.. Dette er drit plagsomt da jeg spretter mye bak murer vegger osv å trenger å løpe vekk siden en APC er etter meg. .. Har død nå for mye pågrunn av at dem fikset DD.. Men ellers bra. Jo print screen funker her heller ikke.. Håpløst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...