Gå til innhold

Patch 1.2 er SLUPPET!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen mirrors til v1.0 til 1.2 patch? vil ha den liggende til neste gang jeg formaterer C disken.

5605050[/snapback]

Hvorfor ikke bare laste ned v.1.2 full og brenne den på en cd, så har du den for alltid. Last ned fra f.eks. battlefield.no i morgen når trafikken har roet seg.

5605128[/snapback]

Ja, det var vel strengt tatt det jeg skrev, viste bare ikke at den gikk under navnet v1.2 full

Edit. Fant den.

Endret av anal_fabet
Lenke til kommentar
Er litt småskuffet over 1.2. Det som jeg alltid har trudd har vært et spillrelatert-problem, var altså ikke det. Det hakker like mye på min rig :(

(1gig, [email protected], 7800gt@gtx) Får lav fps (under 30) i enkelte områder på kartene i spillet, som f.eks på Sharqi.

5606089[/snapback]

med bare 1gig minne, så er det ikke rat at det hakker noen ganger, du bør vurdere å oppgradere til 2gig (1.5 funker også greit, mye bedre enn 1, men like greit å oppgradere nok når man først er i gang..)

Lenke til kommentar

Greit nok, jeg har forstått at man bør ha 2gig. Likevel er det ganske rart at fps'n synker gradvis ved enkelte områder på diverse kart, noe som kanskje tyder på, ifølge teorien, at grafikkort er for dårlig?

Kjører forøvrig med alt på medium, samt 1178*.... i oppløsning (eller noe i den duren)

Når sant skal sies, så har problemene mine blitt redusert i 1.2, men jeg synes ennå det ikke er tilfredsstillende nok :)

Kanskje litt OT

Lenke til kommentar

Jeg har generelt fått en mye lavere ytelse etter patchen. Der jeg før lå på 70fps har jeg nå 30fps. Til gjengjeld holder den seg mellom 25-30fps, noe som jeg forøvrig syns er alt for lavt. Det virker bare som om rundt 30-40fps er blitt en slags "maxfps" for meg. Speccs finner dere i profilen min. (6800NU, AMD64 3000+ 1GB RAM)

Lenke til kommentar

Prøvde litt Support i singleplayer nå, med den modden for unlock-våpen som Zevs har postet i forumet her.

Så la jeg merke til at Support-børsa var veldig nøyaktig, er det slik med alle de andre (PKM, RPK-74, M249), eller er det bare EF-våpenet som er av en annen verden?

Om det er slik, blir jeg glad, endelig er det mulig å få ammo når man trenger det, før var ingen support. (Har vært på Wake noen ganger, PKM meier ned det meste om man kjører litt sprø taktikk.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...