Gå til innhold

Patch 1.2 er SLUPPET!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker bra her. Gleder meg til å spille på nett når det ikke er lov til å hoppe og skyte samtidig eller ligge i lufta.

5603851[/snapback]

serriøst? :cry:

hoppe skyte greia altså

5604629[/snapback]

Nope. Det går ikke an å hoppe og skyte samtidig. Litt kjipt det egentlig. :hmm:

5604704[/snapback]

Nå kommer spillet til å handle om skikkelig skills. Bullets og aim :)

5604718[/snapback]

Berre det ikkje byrjar å ligne på CS så er det vel greit det...

Lenke til kommentar
Lenke til kommentar
Noen som har noen mirrors til v1.0 til 1.2 patch? vil ha den liggende til neste gang jeg formaterer C disken.

5605050[/snapback]

Hvorfor ikke bare laste ned v.1.2 full og brenne den på en cd, så har du den for alltid. Last ned fra f.eks. battlefield.no i morgen når trafikken har roet seg.

Lenke til kommentar

Er det noen andre enn bare meg og Steina som har problemer med å i det hele tatt få startet installeringen av den forbanna patchen?!

Begynner å bli luta lei nå. Jeg trykker på den, og jeg hører at PCen begynner å arbeide, men ingen ting skjer!

Har prøvd å re-starte PCen, for så å installere uten hell.

Har hørt om folk som har hatt problemer med å installere BF2 på grunn av at de ikke har et visst antall GB på sin WinXP-partisjon.

Jeg har over 5GB ledig plass på partisjonen hvor WinXP ligger, noe jeg mener burde være nok (hadde noe sånn da jeg installerte vanilla BF2 og BF2:SF også - gikk fint).

Patcher skal hovedsaklig reparere feil og legge til nytt materiale. Noen patcher er så uheldige at de bare legger til feil.

EA/DICE har klart å bevise at det faktisk går an å komme med patcher som ikke engang starter opp. Good going! :roll:

Lenke til kommentar
[iC,14/02-2006 : 20:13]Er det noen andre enn bare meg og Steina som har problemer med å i det hele tatt få startet installeringen av den forbanna patchen?!

Begynner å bli luta lei nå. Jeg trykker på den, og jeg hører at PCen begynner å arbeide, men ingen ting skjer!

Har prøvd å re-starte PCen, for så å installere uten hell.

Har hørt om folk som har hatt problemer med å installere BF2 på grunn av at de ikke har et visst antall GB på sin WinXP-partisjon.

Jeg har over 5GB ledig plass på partisjonen hvor WinXP ligger, noe jeg mener burde være nok (hadde noe sånn da jeg installerte vanilla BF2 og BF2:SF også - gikk fint).

Patcher skal hovedsaklig reparere feil og legge til nytt materiale. Noen patcher er så uheldige at de bare legger til feil.

EA/DICE har klart å bevise at det faktisk går an å komme med patcher som ikke engang starter opp. Good going! :roll:

5605276[/snapback]

Jeg driver å bruker BF2 DVD'en min som leirdue akkurat nå, men siden jeg aldri treffer den uansett så skal jeg ta den med inn igjen siden Metallick la inn et innlegg om dette på forumet i håp om å få svar.

:tafse: på Metallick

EDIT: Vi har den inkrementelle patchen.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...