agony Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som tittel hinter om, lurer jeg på om det er noe marked for å selge brukte dvd filmer, om noen har prøvd å solgt noe som er noe, og om folk i heletatt har interesse av å kjøpe filmer som ikke er helt nye. Sitter på en dvd samling på ca 100 filmer, men ser ikke på film ca lengre, og sånn situasjonen er i dag, ingen tv til det heller. Så om muligheten hadde vært der, kunne jeg tenkt meg å solgt alle sammen. Spørsmålet er jo hvordan dette evt skulle blitt gjort, alt i en pakke, evt prøve å dele opp etter sjanger o.l., eller friplukk? Og hva er en grei pris på de? Så godt som alle filmene har blitt sett på maks 2 ganger, med enkelte unntak, men ingen bærer preg av missbruk. Så, noen forslag? Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Tror mange er interessert i å kjøpe brukte filmer, det kommer vel bare an på prisen. Mellom en tredjedel og halvparten av nypris vil jeg anta du vil få for dem, avhengig av hva titler det er. Er jo bare å legge dem ut for salg det, på sider hvor det er lov. F.eks. DVDarkivet har forum hvor du kan selge. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lag en liste over de du skal selge da sikkert en del interesserte her, eller er det ikke lov med salg og kjøp? (hvis det ikke er lov, kast over en liste på pm da ) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Lag en liste over de du skal selge da sikkert en del interesserte her, eller er det ikke lov med salg og kjøp? (hvis det ikke er lov, kast over en liste på pm da ) 5603739[/snapback] Samme her... Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som tittel hinter om, lurer jeg på om det er noe marked for å selge brukte dvd filmer, om noen har prøvd å solgt noe som er noe, og om folk i heletatt har interesse av å kjøpe filmer som ikke er helt nye. Sitter på en dvd samling på ca 100 filmer, men ser ikke på film ca lengre, og sånn situasjonen er i dag, ingen tv til det heller. Så om muligheten hadde vært der, kunne jeg tenkt meg å solgt alle sammen. Spørsmålet er jo hvordan dette evt skulle blitt gjort, alt i en pakke, evt prøve å dele opp etter sjanger o.l., eller friplukk? Og hva er en grei pris på de? Så godt som alle filmene har blitt sett på maks 2 ganger, med enkelte unntak, men ingen bærer preg av missbruk. Så, noen forslag? 5601722[/snapback] Syns du skal selge alt som en pakke løsning, dumt å la folk plukke ut de beste filmene så sitter du igjen med noen filmer som ingen vil ha Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Som sagt, kan du ikke ta og lage en liste. Så kan du vel ha noen fine tilbud. Ta 5 betal for 4 eller noe slikt ? Send meg en PM, er interressert i å kjøpe. Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Masse svar jo ^^ Skal fikse en liste i løpet av kvelden, og evt legge på bruktmarkedet når alt er i orden. Stay tuned. Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Masse svar jo ^^ Skal fikse en liste i løpet av kvelden, og evt legge på bruktmarkedet når alt er i orden. Stay tuned. 5604533[/snapback] tar gjerne en liste også på pm Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Liste til meg og.... virker som om den gode, gamle kjøpeavhengigheten blusser opp igjen. Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Liste til meg og.... virker som om den gode, gamle kjøpeavhengigheten blusser opp igjen. 5604626[/snapback] Vet hvordan det er, kjøpte gudfaren 1-3 etter at jeg kasta ut tv'en selv faktisk Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Send liste til meg å.. ^^ Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sett meg på en liste vis det ikke er for mye trøbbel. Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg driver å registrerer alle dvd'ene nå, ca 70% done. Legger ut en liste på bruktmarkedet når jeg er ferdig tenker jeg, også linker jeg til den her. Finner faktisk igjen dvd'er som ikke engang er tatt ut av plasten Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har du tenkt på priser ? Må komme med noen knalltilbud. Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Forandrer pris mm, og legger i første post. Endret 14. februar 2006 av agony Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 75,- for brukte filmer er vel ikke akkurat billig. Koster jo det samme for de fleste om du skal kjøpe de ny? Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 75,- for brukte filmer er vel ikke akkurat billig. Koster jo det samme for de fleste om du skal kjøpe de ny? 5605278[/snapback] Var mest for å få dem til å kjøpe mer enn 1 om gangen, beste hadde vært å få solgt alt i 4-5 pakker, men drive å sende 1 og 1 dvd til folk er jeg mindre interesert i. Ting kan diskuteres seff Lenke til kommentar
agony Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Bruktmarked.hw.no Der, da var den fikset, så blir sikkert ikke mod's så sure på meg heller Og senket prisen på pakker på 5 til 50 spenn per stk+frak. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Bruktmarked.hw.no Der, da var den fikset, så blir sikkert ikke mod's så sure på meg heller Og senket prisen på pakker på 5 til 50 spenn per stk+frak. 5605454[/snapback] Vil ha følgende: Klodenes Kamp: Special Edition Den Sjette Sansen: Collector's Edition X-men Ringenes Herre: To Tårn Ringenes Herre: Atter en konge Har sendt på PM og. Endret 14. februar 2006 av Fez Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Annonsen eksisterer ikke Annonsen du prøver å få tak i eksisterer ikke, du har enten skrvet inn feil ID eller så har annonsen blitt slettet/flyttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå