Gå til innhold

Hva gjør du når du ikke får sove?


L4r5

Anbefalte innlegg

Jeg sovner også alt for sent. Stort sett ved 02-03-tiden. Ser på fjernsyn og skriver på MSN for det meste. Problemet for min del er vel heller det at jeg ikke legger meg og prøver å sove, jeg bare blir oppe til jeg antar at "nå er det så sent at nå får jeg vel sove". Ettersom jeg er student er ikke døgnrytmen min spesielt gunstig. Jeg stå opp tidlig, og legge meg passe sent.

 

Så, nå må jeg se til å endre døgnrytmen min her :D

 

(For øvrig hjelper fysisk aktivitet for å bli sliten. Og er man sliten, blir man trøtt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge ikke cannabis og/eller andre narkotiske stoffer er legalisert her i Norge, ønsker vi ikke poster som omtaler bruk av slike. En post om dette og to svar til denne er fjernet.

 

Det finnes en egen tråd (ikke så veldig aktiv) om legalisering av cannabis på PRS, og også en (langt mer aktiv) tråd for diskusjon omkring hvorvidt cannabis er farlig eller ikke. Diskusjoner rundt disse to emnene kan tas i de trådene.

 

Reaksjoner på moderering tas på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

I natt ble jeg liggende i 8 timer, det vil si fra da jeg la meg til da jeg skulle stå opp og stirre rett ut i taket uten å være trøtt på noen måte... Vurderte å stå opp men ble bare til at jeg lå der og håpte på i hvertfall en times blund...

 

Jeg hadde ingen grunn til å ikke få sove, egentlig. Noen tips om hva jeg kan gjøre? Har prøvd å ligge helt i ro og tvinge meg til å ikke bevege meg og diverse andre idiotiske ting. Også det med tankegang og fokusere tanker på en ting også videre...

 

Har generelt en del problemer med sovning, spesiellt på sommeren. Da kan det gå mange netter uten søvn hvor jeg legger meg en gang ut på ettermiddagen dagen etter, som mest sannsynlig vil skje idag også ;)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt noen piller fra England som tilsetter stoffet "Melathonin" som er et stoff i hjernen som hjelper for å få døgnrytmen på plass. Ingen kjente bivirkninger og helt ufarlig. Ikke avhengighetsskapende og veldig greit å bruke for eksempel natt til mandag. Ellers kan du få innsovningspiller av legen din på resept hvis du har virkelige problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...