Gå til innhold

Hva gjør du når du ikke får sove?


L4r5

Anbefalte innlegg

det med hva skal gjøre og ikke gjøre før man sovner er det ikke no fasit på.

 

Jeg må ha på tv`n når jeg sovner, så jeg hører stemmer...

 

en kompis av meg må runke før han legger seg elller så ligger han bare oppe og tenker på alt mulig rart (har hatt det litt tøft med familien i det siste, så skjønner han litt)

 

I sommerferien pleide jeg og ta meg en kjøretur med mopeden min 3-4 tia på natta, når jeg kom til bake da sovna jeg med en gang...

 

Men sånn i bunn og grunn har jeg ikke søvn problemer, kan legge meg klokka ti og sovne med en gang, og stå opp seks.. sove en times tid på skolen, sove et par timer på dagen etter skole/utplassering og så legge seg ti igjen...

 

Være i aktivitet hele dagen er noe som hjelper for meg... gjerne gjøre ting som sliter meg ut fysisk og psykisk :)

 

Vil anbefale de fleste til og holde seg unna sovepiller, onkelen min brukte det en stund, prøvde forskjellige merker, han sovna som en stein hver kveld. Men han det føltes som at var fyllesyk hver dag etter....

 

Føler med dere som ikke får sove i det hele tatt..

 

Mvh Kim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Absolutt alt. Helst det verste som kunne skjedd meg. Det er alltid, uten unntak, noe grusomt. Det verste er når jeg drømmer at søsteren min dreper meg eller at jeg mister kjæresten min som jeg er så utrolig glad i.

 

Lurer litt på hvordan det er å våkne opp utvhilt :hmm:

5933567[/snapback]

Det er vidunderlig, lenge siden jeg har gjort det da :(

 

 

Du drømmer at jeg dreper deg hele tiden... Begynner å ta det personlig snart..  :ermm:

5933659[/snapback]

Det er søskenkjærlighet <3
Lenke til kommentar

Jeg har en sånn greie at jeg MÅ lese gamle datablader før jeg sovner. Klarer ikke å bli sovetrøtt uten å lese en halvtime først. Men det må være gamle PC-blader jeg har lest mange ganger før, ellers blir det spennende og man må lese litt videre og litt videre. Heldigvis har jeg flere meter med gamle PC Gamer og slikt liggende.

Lenke til kommentar
Overraskende mange som har tv på soverommet..  :hmm:

5932053[/snapback]

Helt enig.

 

Det jeg gjør når jeg ikke får sove er og sette på litt musikk, vis jeg har mulighet så setter jeg på cd-spilleren og ikke på ipoden med hodetelefoner. Med hodetelefoner vil du bare våkne etter noen timer.

5933400[/snapback]

etter egen erfaring er det livsfarlig :wee:

hadde på headsett og sovna til musikk en gang, våkna av at mor mi sto å dro i lendninga for å vekke meg...

det hun ikke viste var at ledninga hadde hvikla seg rundt halsen min :hrm:

kom meg fort opp da jeg følte hun skulle drepe meg elns :p

 

litt ubehagelig følese men er til å le av den dag i dag...

nå pleier jeg bare å sette på musikk på høytalera å lage en kort liste i winamp med bare rolig musikk, slik at når den har spilt igjenom alle stopper den :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...