Firesky Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 en ting jeg tror kansje funnker, men som ikke er så sundt spise seg stapp mett før man skal legge seg... da vil all energien gå til forbrenningen og man vil føle seg trøtt... her ikke testa det selv men tenker man sovner fortere men tviler strekt på at man sover like godt, siden magen er i full gang med å forbrenne istedet for å hvile Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 en ting jeg tror kansje funnker, men som ikke er så sundtspise seg stapp mett før man skal legge seg... da vil all energien gå til forbrenningen og man vil føle seg trøtt... her ikke testa det selv men tenker man sovner fortere men tviler strekt på at man sover like godt, siden magen er i full gang med å forbrenne istedet for å hvile 5928144[/snapback] Jeg setter på en film... Ligger jeg i senga å ser film, sovner jeg uansett hvordan film det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Veit av erfaring at det ikke er lurt å spise seg stappmett før en legger seg. I 90% av tilfellene fører det til mareritt... men sikkert forskjell fra person til person.. personlig holder jeg meg unna tung mat rett før jeg legger meg.. foruten før cowboystrekk på ettermiddagen.. Hva gjør du for å få sove igjen etter at du har hatt mareritt? for å slippe å drømme videre på marerittet? mare - mage, ritt - løp.. hmm, kanskje mareritt stammer fra ordet mageløp? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Mareritt stammer fra legenden om en hekseskikkelse som het Mara som kom og rei på deg i søvne. Det beste er at det ikke er kødd engang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hah! Der lærte jeg noe nytt.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 en ting jeg tror kansje funnker, men som ikke er så sundtspise seg stapp mett før man skal legge seg... da vil all energien gå til forbrenningen og man vil føle seg trøtt... her ikke testa det selv men tenker man sovner fortere men tviler strekt på at man sover like godt, siden magen er i full gang med å forbrenne istedet for å hvile 5928144[/snapback] Jeg setter på en film... Ligger jeg i senga å ser film, sovner jeg uansett hvordan film det er. 5928186[/snapback] normalt det jeg oxo gjør, ikke en hel film men en episode med simpson eller futurama eller lignende... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg setter på en film...Ligger jeg i senga å ser film, sovner jeg uansett hvordan film det er. 5928186[/snapback] Da er vi to Senga + film = Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Pc/tv/blanding/vrir meg i senga og tv Hater å ikke få sove når jeg skal legge meg Endret 16. april 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Overraskende mange som har tv på soverommet.. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Legg to t-sjeer under puta i en x og smør inn kinnene med eddik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Eller som Jokke; ketchup på skjorta og sennep i ræva.. Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Pass på og ha riktig temperatur på rommet, spis før du legger deg slik at du ikke blir liggende sulten. Skru av alle lys Lenke til kommentar
master air Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Overraskende mange som har tv på soverommet.. 5932053[/snapback] Helt enig. Det jeg gjør når jeg ikke får sove er og sette på litt musikk, vis jeg har mulighet så setter jeg på cd-spilleren og ikke på ipoden med hodetelefoner. Med hodetelefoner vil du bare våkne etter noen timer. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva man gjør når man ikke får sove? Sånn som akkurat nå? Gjør noe ekstremt kjedelig. F.eks: jeg strikker ringbrynje. Det er lett å sove etter noen tusen ringer.. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 I det siste har jeg begynt å se for meg at jeg tegner bokstaver i hodet. Ekstremt detaljert også. Da får jeg tankene over på noe annet og etterpå er jeg helt tom. Funker bra men marerittene blir jeg ikke kvitt da Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 I det siste har jeg begynt å se for meg at jeg tegner bokstaver i hodet. Ekstremt detaljert også. Da får jeg tankene over på noe annet og etterpå er jeg helt tom. Funker bra men marerittene blir jeg ikke kvitt da 5933478[/snapback] Mareritt? Om hva da? *trøste* Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 I det siste har jeg begynt å se for meg at jeg tegner bokstaver i hodet. Ekstremt detaljert også. Da får jeg tankene over på noe annet og etterpå er jeg helt tom. Funker bra men marerittene blir jeg ikke kvitt da 5933478[/snapback] Mareritt? Om hva da? *trøste* 5933533[/snapback] Absolutt alt. Helst det verste som kunne skjedd meg. Det er alltid, uten unntak, noe grusomt. Det verste er når jeg drømmer at søsteren min dreper meg eller at jeg mister kjæresten min som jeg er så utrolig glad i. Lurer litt på hvordan det er å våkne opp utvhilt Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 I det siste har jeg begynt å se for meg at jeg tegner bokstaver i hodet. Ekstremt detaljert også. Da får jeg tankene over på noe annet og etterpå er jeg helt tom. Funker bra men marerittene blir jeg ikke kvitt da 5933478[/snapback] Mareritt? Om hva da? *trøste* 5933533[/snapback] Absolutt alt. Helst det verste som kunne skjedd meg. Det er alltid, uten unntak, noe grusomt. Det verste er når jeg drømmer at søsteren min dreper meg eller at jeg mister kjæresten min som jeg er så utrolig glad i. Lurer litt på hvordan det er å våkne opp utvhilt 5933567[/snapback] Du drømmer at jeg dreper deg hele tiden... Begynner å ta det personlig snart.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Man sover mye mere urolig når man spiser seg stappmett like før. Det er et fakta. Mindre kvalitetssøvn, mere kjipe drømmer. Også føler du deg mett og slapp når du står opp igjen fordi kroppen ikke fordøyer noe særlig mens du sover. Lenke til kommentar
Seether Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det er lenge siden du gjorde det sist da. Joh, ikke siden i fjor. Nå er det vel mest skrekkscenarioer med typen som er hot i underbevistheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå