Gå til innhold

Hva gjør du når du ikke får sove?


L4r5

Anbefalte innlegg

en ting jeg tror kansje funnker, men som ikke er så sundt

spise seg stapp mett før man skal legge seg... da vil all energien gå til forbrenningen og man vil føle seg trøtt...

her ikke testa det selv men tenker man sovner fortere men tviler strekt på at man sover like godt, siden magen er i full gang med å forbrenne istedet for å hvile :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
en ting jeg tror kansje funnker, men som ikke er så sundt

spise seg stapp mett før man skal legge seg... da vil all energien gå til forbrenningen og man vil føle seg trøtt...

her ikke testa det selv men tenker man sovner fortere men tviler strekt på at man sover like godt, siden magen er i full gang med å forbrenne istedet for å hvile :)

5928144[/snapback]

Jeg setter på en film...

Ligger jeg i senga å ser film, sovner jeg uansett hvordan film det er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+78912364

Veit av erfaring at det ikke er lurt å spise seg stappmett før en legger seg. I 90% av tilfellene fører det til mareritt... men sikkert forskjell fra person til person.. personlig holder jeg meg unna tung mat rett før jeg legger meg.. foruten før cowboystrekk på ettermiddagen..

 

Hva gjør du for å få sove igjen etter at du har hatt mareritt? for å slippe å drømme videre på marerittet? mare - mage, ritt - løp.. hmm, kanskje mareritt stammer fra ordet mageløp? :p

Lenke til kommentar
en ting jeg tror kansje funnker, men som ikke er så sundt

spise seg stapp mett før man skal legge seg... da vil all energien gå til forbrenningen og man vil føle seg trøtt...

her ikke testa det selv men tenker man sovner fortere men tviler strekt på at man sover like godt, siden magen er i full gang med å forbrenne istedet for å hvile :)

5928144[/snapback]

Jeg setter på en film...

Ligger jeg i senga å ser film, sovner jeg uansett hvordan film det er.

5928186[/snapback]

normalt det jeg oxo gjør, ikke en hel film men en episode med simpson eller futurama eller lignende...

Lenke til kommentar
I det siste har jeg begynt å se for meg at jeg tegner bokstaver i hodet. Ekstremt detaljert også. Da får jeg tankene over på noe annet og etterpå er jeg helt tom. Funker bra :)  men marerittene blir jeg ikke kvitt da :(

5933478[/snapback]

Mareritt? Om hva da? *trøste*

5933533[/snapback]

Absolutt alt. Helst det verste som kunne skjedd meg. Det er alltid, uten unntak, noe grusomt. Det verste er når jeg drømmer at søsteren min dreper meg eller at jeg mister kjæresten min som jeg er så utrolig glad i.

 

Lurer litt på hvordan det er å våkne opp utvhilt :hmm:

Lenke til kommentar
I det siste har jeg begynt å se for meg at jeg tegner bokstaver i hodet. Ekstremt detaljert også. Da får jeg tankene over på noe annet og etterpå er jeg helt tom. Funker bra :)  men marerittene blir jeg ikke kvitt da :(

5933478[/snapback]

Mareritt? Om hva da? *trøste*

5933533[/snapback]

Absolutt alt. Helst det verste som kunne skjedd meg. Det er alltid, uten unntak, noe grusomt. Det verste er når jeg drømmer at søsteren min dreper meg eller at jeg mister kjæresten min som jeg er så utrolig glad i.

 

Lurer litt på hvordan det er å våkne opp utvhilt :hmm:

5933567[/snapback]

 

Du drømmer at jeg dreper deg hele tiden... Begynner å ta det personlig snart.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...