Gå til innhold

Hva gjør du når du ikke får sove?


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg finner frem penger og legger i sekken..så kan eg kjøre på med cola neste dag for å holde meg våken. For når eg ikke får sove så får eg absolutt IKKE sove! :(

5618310[/snapback]

*Krysse fingrene for at det er drikken du mener*

5618334[/snapback]

 

MEGET sannsynlig eller? :hmm:

Lenke til kommentar
Har den siste tiden sliti med å få sove på nettene. Sovner sjelden føre 4-5-6 tiden. Hva gjør dere når dere ikke får sove? Vil ikke ty til noen sovetabbiser lissom.

5601662[/snapback]

 

Jeg har akkuratt samme problemet. Sitter oppe til langt på natt hver dag. Legger meg kl. 7 - 8 på morgenen og sover til 4 - 5 på ettermiddagen. Det er bra du ikke vil bruke sovepiller. Jeg brukte det før, men tilslutt ble jeg avhengig av de for å klare å sovne.

 

Det som er greia er at du ikke bruker kroppen din nok og kanskje du spiser feil. Hvis du trener hardt og blir sliten, så får du nok sove.

 

Eller så kan det være at du rett og slett ikke vil sove, eller du vil ikke prøve å sove fordi du vet du ikke klarer å sovne. Men man må jo ligge en stund for sovne. Jeg gidder ikke å ligge i senga i en time eller to før jeg klarer å sovne, da er jeg heller oppe til jeg blir skikkelig trøtt slik at jeg sovner nesten med en gang.

Lenke til kommentar
For meg er det mye lettere å "tenke på ingenting" når jeg hører på musikk

5616424[/snapback]

samme er det med meg... uten musikk blir jeg bare liggende å tenke på masse bullshit, mens når jeg hører på musikk ligger jeg bare å følger lyden på en måte :)

5616911[/snapback]

 

Musikk fungerer ikke for meg.. Jeg hører på AC/DC live musikk og da begynner jeg å late som om det er jeg som spiller og er Angus Young og det er meg alle de 50.000 tilskuerne roper "ANGUS! ANGUS!" til og da blir jeg jo helt hyper og spiller på luftgitaren mens jeg ligger i senga og hvisker ut sangteksten og det blir kona forbanna på :p

Endret av Sir Winston
Lenke til kommentar
Eg finner frem penger og legger i sekken..så kan eg kjøre på med cola neste dag for å holde meg våken. For når eg ikke får sove så får eg absolutt IKKE sove! :(

5618310[/snapback]

*Krysse fingrene for at det er drikken du mener*

5618334[/snapback]

 

MEGET sannsynlig eller? :hmm:

5618578[/snapback]

Brus jah :innocent:

Lenke til kommentar

Når jeg ikke får sove da pleier jeg og onanere, da for jeg sove garantert :D

Hvis du sliter med å sove om natta pga mye tanker som går i hua, så har jeg et bra tips til deg, du må ikke legge deg før du har fått gjort det du skulle ha gjort, dvs ikke prøv og legge deg mens du har bekymringer osv.

Lykke til.

 

1Stk sigarett
Ikke røyk når du skal legge deg, da får du hvertfall ikke sove. Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar
Når jeg ikke får sove da pleier jeg og onanere, da for jeg sove garantert :D

Hvis du sliter med å sove om natta pga mye tanker som går i hua, så har jeg et bra tips til deg, du må ikke legge deg før du har fått gjort det du skulle ha gjort, dvs ikke prøv og legge deg mens du har bekymringer osv.

Lykke til.

 

1Stk sigarett
Ikke røyk når du skal legge deg, da får du hvertfall ikke sove.

5622081[/snapback]

 

Hva om du ikke blir kvitt bekymringene/at det ikke er noe du kan gjøre med dem før du legger deg da? :p Det sliter jeg med. Er ting jeg tenker på som jeg ikke har mulighet å få ut av tankene :p

Lenke til kommentar
Hva om du ikke blir kvitt bekymringene/at det ikke er noe du kan gjøre med dem før du legger deg da?  Det sliter jeg med. Er ting jeg tenker på som jeg ikke har mulighet å få ut av tankene

 

 

Finn noen som du kan snakke med da, få det ut av huet ;)

Eller skriv dagbok, skriv ned dine tanker osv, finn løsninger på problemet ditt. Alle problemer har en logisk løsning.

Poenget er at du skal sove med en "clear mind" for da vil du få mer energi dagen etter.

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...