InsertNumLock Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Vist jeg ikke får sove, som er et stort problem jeg har hatt i det siste, så pleier jeg enten å se TVNorges nattfilm, eller så setter jeg meg forann dataen Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hender jeg baker en ordentlig STOR prell og blir skikkelig sløv. Da sovner jeg fort Et glass vin pleier å gjøre meg søvning og faktisk hvis jeg drikker masse kaffe på kvelden så sovner jeg Men våkner seinere at jeg må pisse noe så inni helvete. 5602961[/snapback] det som er litt trasig med å sovne med en pris er vel at det er stor mulighet for at du sovner med prisen inne i munnen. da er det ikke spesielt godt å våkna dagen etter igjen.. det er som om et dødt dyr har krypet opp i munnen din, driti skikkelig og kravla ut igjen! selv liker jeg å ta meg en par øl før jeg sovner jeg da! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det å drikke alkohol før du skal sove er ikke noe lurt. Du sovner kanskje, men søvnen blir mye dårligere. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det å drikke alkohol før du skal sove er ikke noe lurt. Du sovner kanskje, men søvnen blir mye dårligere. 5602984[/snapback] i second that, men hvis du ikke får sove og klokka begynner å bli 2-3 bryr jeg meg ikke om jeg sover godt! da skal jeg bare sove! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Det å drikke alkohol før du skal sove er ikke noe lurt. Du sovner kanskje, men søvnen blir mye dårligere. 5602984[/snapback] Det er sant. Røyk deg en jonas så sover du bedre enn noen gang Men er klart at det er dumt om du har vanskelig med å sovne hver dag Derfor støtter jeg mitt eget forslag der jeg ber deg holde deg i aktivitet Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg pleier å lese i en bok. Men bøker har ofte også motsatt virkning. Sliter veldig mye med å sove selv Send en melding til en venn av deg som du vet har telefonen over senga eller noe. På den måten legger du problemet over på ham/henne, og du kan sove selv. Pleier å funke Lenke til kommentar
LasH Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hører på "sovemusikk" som jeg kaller det. Tar mp3 fram og setter på -Johnny Cash- Hurt -Mark Knopfler- What it is -Santana feat Steven Tyler- Feel Better. Osv. Btw: Noen andre som vet om noen bra "sovesanger" ? Endret 14. februar 2006 av LasH Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Pleier egentlig og onanere hvis jeg ikke får sove 8-) Men men... Jeg gjør det jo også ellers :=P Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hører på "såvemusikk" som jeg kaller det. Tar mp3 fram og setter på-Johnny Cash- Hurt -Mark Knopfler- What it is -Santana feat Steven Tyler- Feel Better. Osv. Btw: Noen andre som vet om noen bra "såvesanger" ? 5603051[/snapback] Please.. si ihvertfall sove Sett på ett album av Mellowdrone og jeg skal love deg at du blir så slakk at du sovner til slutt Ellers kan jeg faktisk anbefale ett av de veldig få trancealbumene jeg liker.. Dj Tiësto - Live in Amsterdam. Det sovner ihvertfall jeg fint til Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har den siste tiden sliti med å få sove på nettene. Sovner sjelden føre 4-5-6 tiden. Hva gjør dere når dere ikke får sove? Vil ikke ty til noen sovetabbiser lissom. 5601662[/snapback] Siden nyttår har jeg sovet kun i helgene Vet ikke hvorfor det er slik, om det er pga stress, eller fordi jeg gruer meg til å dra på jobben.. i helgene sover jeg som en baby Utrolig plagsomt......... Legger meg alltid før klokka 12, for jeg er livredd for å ikke være uthvilt neste morgen.. HATER å stå opp klokka 7... Men om nettene ligger jeg i en sånn slitsom døs, kaster meg rundt hele tida for å prøve å finne ei god stilling, åpner og lukker vinduer.. og .. ja.. rett og slett kjeder ræva av meg Heldigvis har jeg tatt meg fri fra jobben neste uke, skal bli godt å få hvilt seg skikkelig. Skal hjem på besøk til foreldrene mine :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 En god dusj og rent sengetøy, riktig temperert rom. Jeg er forresten veldig veldig rar. Jeg synger gjerne etter at jeg har lagt meg, innbiller meg at det gjør meg sliten TV har helt motsatt virkning pga det er så lyst. Ikke se på TV, og ikke ha på lys. 5601874[/snapback] Og varmt, da sovner du. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Mange greie forslag som alle hjelper litt. Kanskje du skulle prøvd deg på en haug av dem ”samtidig”?! Tapp kjempevarmt vann i badekaret, og mekk deg noen svære blingser med karbonade/pølse og annen tung mat på mens vannet fylles opp. Spis maten, gjerne sammen med ”søvn-te” mens du gomler på blingsene. Så legger du deg i det godt oppvarmede soverommet med ragger på, og utøver litt personlig egen-hygge mens du lytter til Siv Stubbsveen på radioen (om hun fremdeles er der). Hvis det ikke skulle hjelpe det grann må du kanskje vurdere å slikke et par slikk på en sovetablett.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 mine beste tips: * du kan lese * gå å legge deg kl 2300 (eller når du vil sovne vær dag) gjør dette en uke så kommer du til å sove kjempe lett * spis mye før du går å legger deg (det aller beste tips ) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 * spis mye før du går å legger deg (det aller beste tips ) 5603354[/snapback] Det bør man ABSOLUTT ikke gjøre. Lenke til kommentar
brd Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva gjør du når du ikke får sove? Vrir meg rundt eller snur puta Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 * spis mye før du går å legger deg (det aller beste tips ) 5603354[/snapback] Det bør man ABSOLUTT ikke gjøre. 5603374[/snapback] Nope.. Det er faktisk skikkelig bad å gjøre. Er du uheldig så ligger du å ikke får sove av sure oppstøt hele natten. Det er til å begynne å grine utav Spis aldri mye før du legger deg. Det er faktisk jævli usunt og ennda mindre brafor deg Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ha på veldig lav musikk. Gjerne harmonicapop - det er skikkelig søvndyssende. Prøv Equinox - french kiss (fra slå på ring). Den er skikkelig bra å sovne til. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 ... 5601662[/snapback] .... 5603167[/snapback] Linn Christin beskrivde mine soveproblemer ganske godt. Det er slitsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå