Gå til innhold

Hva gjør du når du ikke får sove?


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hender jeg baker en ordentlig STOR prell og blir skikkelig sløv. Da sovner jeg fort :p Et glass vin pleier å gjøre meg søvning og faktisk hvis jeg drikker masse kaffe på kvelden så sovner jeg :p Men våkner seinere at jeg må pisse noe så inni helvete.

5602961[/snapback]

 

 

det som er litt trasig med å sovne med en pris er vel at det er stor mulighet for at du sovner med prisen inne i munnen. da er det ikke spesielt godt å våkna dagen etter igjen.. det er som om et dødt dyr har krypet opp i munnen din, driti skikkelig og kravla ut igjen! selv liker jeg å ta meg en par øl før jeg sovner jeg da!

Lenke til kommentar
Det å drikke alkohol før du skal sove er ikke noe lurt. Du sovner kanskje, men søvnen blir mye dårligere.

5602984[/snapback]

 

Det er sant. Røyk deg en jonas så sover du bedre enn noen gang :p

Men er klart at det er dumt om du har vanskelig med å sovne hver dag :p

 

Derfor støtter jeg mitt eget forslag der jeg ber deg holde deg i aktivitet :)

Lenke til kommentar

Jeg pleier å lese i en bok. Men bøker har ofte også motsatt virkning. Sliter veldig mye med å sove selv :(

 

Send en melding til en venn av deg som du vet har telefonen over senga eller noe. På den måten legger du problemet over på ham/henne, og du kan sove selv. Pleier å funke :roll:

Lenke til kommentar
Hører på "såvemusikk" som jeg kaller det. Tar mp3 fram og setter på

-Johnny Cash- Hurt

-Mark Knopfler- What it is

-Santana feat Steven Tyler- Feel Better.

 

            Osv.

Btw: Noen andre som vet om noen bra "såvesanger" ? :)

5603051[/snapback]

 

Please.. si ihvertfall sove :p

 

Sett på ett album av Mellowdrone og jeg skal love deg at du blir så slakk at du sovner til slutt :p

Ellers kan jeg faktisk anbefale ett av de veldig få trancealbumene jeg liker.. Dj Tiësto - Live in Amsterdam. Det sovner ihvertfall jeg fint til :)

Lenke til kommentar
Har den siste tiden sliti med å få sove på nettene. Sovner sjelden føre 4-5-6 tiden. Hva gjør dere når dere ikke får sove? Vil ikke ty til noen sovetabbiser lissom.

5601662[/snapback]

 

Siden nyttår har jeg sovet kun i helgene :cry: Vet ikke hvorfor det er slik, om det er pga stress, eller fordi jeg gruer meg til å dra på jobben.. i helgene sover jeg som en baby :roll:

 

Utrolig plagsomt......... Legger meg alltid før klokka 12, for jeg er livredd for å ikke være uthvilt neste morgen.. HATER å stå opp klokka 7... Men om nettene ligger jeg i en sånn slitsom døs, kaster meg rundt hele tida for å prøve å finne ei god stilling, åpner og lukker vinduer.. og .. ja.. rett og slett kjeder ræva av meg

:(

 

Heldigvis har jeg tatt meg fri fra jobben neste uke, skal bli godt å få hvilt seg skikkelig. Skal hjem på besøk til foreldrene mine :!:

Lenke til kommentar

Mange greie forslag som alle hjelper litt. Kanskje du skulle prøvd deg på en haug av dem ”samtidig”?!

 

Tapp kjempevarmt vann i badekaret, og mekk deg noen svære blingser med karbonade/pølse og annen tung mat på mens vannet fylles opp. Spis maten, gjerne sammen med ”søvn-te” mens du gomler på blingsene.

Så legger du deg i det godt oppvarmede soverommet med ragger på, og utøver litt personlig egen-hygge mens du lytter til Siv Stubbsveen på radioen (om hun fremdeles er der).

 

Hvis det ikke skulle hjelpe det grann må du kanskje vurdere å slikke et par slikk på en sovetablett..

Lenke til kommentar
* spis mye før du går å legger deg (det aller beste tips  :)  )

5603354[/snapback]

 

Det bør man ABSOLUTT ikke gjøre.

5603374[/snapback]

 

Nope.. Det er faktisk skikkelig bad å gjøre. Er du uheldig så ligger du å ikke får sove av sure oppstøt hele natten. Det er til å begynne å grine utav :cry:

 

Spis aldri mye før du legger deg. Det er faktisk jævli usunt og ennda mindre brafor deg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...