L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Har den siste tiden sliti med å få sove på nettene. Sovner sjelden føre 4-5-6 tiden. Hva gjør dere når dere ikke får sove? Vil ikke ty til noen sovetabbiser lissom. Endret 14. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg blir sittende på div. forum og prater med folk på msn. Ser litt teve, men lite å se på egentlig.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 herr TV har bestemt seg for å ikke virke hehe. men var mere på utkikk etter tips FOR å sove. Har en tendens til å bli sittende på msn og forum og sånn jeg også da... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 du kan jo prøve å lese litt elns, eller ta deg noe å spise og drikke. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kanskje du kan stå veldig tidlig opp i morgen, og legge deg tidlig i morgenkveld? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 funker dårlig. Sovner ikke tidligere av å stå tidlig opp. Går bare og er trøtt hele dagen da... står tidlig opp uansett. (vel tidlig og tidlig... halv åtte er tidlig når man ikke sovner før 5-6) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 herr TV har bestemt seg for å ikke virke hehe. men var mere på utkikk etter tips FOR å sove. Har en tendens til å bli sittende på msn og forum og sånn jeg også da... 5601671[/snapback] Det er jo den ultimate medisin for å holde seg våken. Legg deg i sofaen å se på en film eller noe sånt, det pleier og funke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) problemet ligger i at jeg ikke er trøtt om natta... Hjelper lite å se på film for jeg synes sjelden det er søvndyssende edit: men takk for tipset. Keep'em comming folks Endret 14. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hva med å lese en kjedelig pensumbok? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Første bud får være å logge seg ut herfra hehe. Takk for tipsene og gi meg gjerne flere mens jeg er borte... Endret 14. februar 2006 av L4r5 Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kanskje Absolute_Relaxed_2 duger? Ble en smule trøtt etter og ha hørt noen sanger. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sørg for å være mykje i fysisk aktivitet. Sliter med det samme problemet sjølv. Er generellt lite trøtt om natta. Men etter fotball trening slåkner eg galant rundt midnatt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Dunk hodet i veggen eller slå deg selv, du får hodepine og sovner lettere. Hodepinen er borte dagen etterpå. Bruker ihvertfall å være det med meg ^^ Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 En god dusj og rent sengetøy, riktig temperert rom. Jeg er forresten veldig veldig rar. Jeg synger gjerne etter at jeg har lagt meg, innbiller meg at det gjør meg sliten TV har helt motsatt virkning pga det er så lyst. Ikke se på TV, og ikke ha på lys. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg pleier å legge meg ned i senga og høre på rolig lav musikk. Gjør meg alltid søvnig. edit: Pleier også å prøve å holde øynene åpne så lenge jeg klarer. Blir sliten i øynene og sovner tilslutt. Endret 14. februar 2006 av Rome Lenke til kommentar
czr Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har ofte søvnproblemer og blir gjerne liggende oppe til 2-3 om natta. Men det er som regel fordi jeg drikker cola og kaffe utpå kvelden, og da har jeg ikke sjangs til å sove. Men hvis jeg har trent den dagen, feks jogget i 30 min eln. så sovner jeg før jeg treffer puta. Som regel er grunnen til at man ikke får sove at man har for mye energi lagret opp i kroppen.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Ofte er grunnen til at man "ikke" får sove om natta pga døgnrytmen er i ubalanse. Selv om du ikke føler deg trøtt, så blir døgnrytmen i ubalnse ved å sitte oppe til 4-5-6 tida om morgenen fordi det er ikke normalt for et vanlig menneske. Noen takler det, men svært få. Det som pleier å hjelpe er bare å legge seg tidligere, selv om man ikke får sove på flere timer. Hvis man først har lagt seg og det er mørkt og stille vil du etter noen dager klare å sovne tidligere. Å sitte foran en skjerm er det dummeste du kan gjøre ettersom det gir masse lys og får kroppen til å tro at du er våken. Bare prøv en gang du våkner om morran, å gå rett bort til pcen eller sett deg litt nerme TVen... Så ser du hvor lys våken du plutselig blir av å se på skjermen. Er ikke rart man ikke blir trøtt om kvelden da Hva er gøy med å sitte oppe til 4-5-6 tida om morgene, aleine, hjemme uansett? Har jeg aldri skjønt. Legger meg aldri/skjeldent seinere enn 24.00 på hverdagene uansett når jeg skal opp neste morgen. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Kom deg i bevegelse! Begynn å være litt aktiv om dagene.. tren ett par dager i uken og faktisk gjør at du er utslitt på kveldstid. Sitter du inne hele dagene blir du bare sløv, men ikke på samme måte.. ellers kan du røyke deg noe god bomm Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Du kan jo alltids onanere? Spørs hvordan effekt det får på deg da, men man pleier jo å få ut litt frustrasjon og bli ganske så avslappet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Hender jeg baker en ordentlig STOR prell og blir skikkelig sløv. Da sovner jeg fort Et glass vin pleier å gjøre meg søvning og faktisk hvis jeg drikker masse kaffe på kvelden så sovner jeg Men våkner seinere at jeg må pisse noe så inni helvete. Endret 14. februar 2006 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå