Zappza Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Har akkurat sett igjennom Last Exile. Skam bra serie Anbefaler absolutt alle å se den, dere kommer ikke til å angre. Det er 26 episoder hvor hver av de er på 24:15 minutter. Recomanderas Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Likte første halvdel av serien mye bedre enn siste, men for all del - bra serie. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Sekunderer anbefalingen. Har sett denne serien mange ganger de to siste årene. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Jepp, Last Exile var en av de første animeseriene jeg så, og er fortsatt en av favorittene mine Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. februar 2006 Del Skrevet 19. februar 2006 Noen som kan fortelle meg hva den handler om? Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Noen som kan fortelle meg hva den handler om? 5633690[/snapback] fra anidb.com Claus Valca is from the world of Prester where he and his longtime friend, Lavie live and work as sky couriers. They pilot a van-ship left to Claus by his father. Together they dream of one day making the journey their father`s were never able to complete - flying acros the notoriously dangerous stretch of space known as the "Grand Stream." One day, after Claus and Lavie agree to shuttle a mysterious girl named Alvis Hamilton to the air-battleship, Silvana, they become involved in a war that shakes their world - Prester, a world where mighty wind and a sea of clouds spreads far and wide... Anbefalest på det varmeste Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 Kan vel legge til at soundtracket er et av de bedre jeg har hørt også. Anbefales i tillegg. Lenke til kommentar
dotGif88 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Fy, dette må være ein av dei beste anime seriene eg har sett, men må se seg slått av FMA. Dei siste episodene var dei beste i heile serien. Anbefaler den til alle som liker anime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå