Gå til innhold

Terror ble finansiert fra Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bør det ikke komme stengere regler som lar politiet overvåke?

Dette er grusomt. 115 uskyldige liv går tapt, og det blir finansiert fra Norge og Sverige.

Hva gjør vi den dagen terroren rammer Norge?

5601569[/snapback]

Sjefen for Poltiets Sikkerhets Tjeneste, Jørn Holme, sa på TV2-nyhetene forrige dagen at de mest norske innvandrerne i Norge var tikkende selvmordsbomber som sto i kø for å eksplodere. Enten er Holme paranoid eller så løy han. Jeg tolket ut fra måten han sa det på, trykket på "kø" og avbrutt setning, at han løy, eller la på litt. Hans ønske var strengere lovgivning og fler oppgaver til seg selv.

http://tinyurl.com/dsbat

Dette beviset på Norges tilknytning virker fabrikert:

Ringte før terrorangrep

To dager før terrorangrepet i Arbil, fanget Säpo opp denne telefonsamtalen mellom terrordømte Abulla i Sverige, og en person i Norge. Personen i Norge er her kalt «C». Tredjepersonen, her «A», er den samme som er omtalt i notatet nevnt over.

Det er Abulla som ringer:

Abulla: Kjære bror, hvor har «A» sendt pengene, lånet?

C: Jeg skal spørre ham. Ett øyeblikk … Han (A) sier at mannen ikke har

svart ennå. Han (A) skal ringe deg, OK?

Abulla: Bra. Han får skynde seg ettersom høytiden er om to dager, og

du vet, det er ikke bare for en person.

C: Ok. Hør, «Abulla», vi venter på deg på lørdag, OK? Med din gjest

også. OK?

A: Med Guds vilje, ja …

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/article550577.ece

Når det dreier seg om en så stor operasjon med såpass store pengeverdier er det unaturlig at denne Abulla skal måtte minne personen i andre enden på at "høytiden" er om to dager og at (A) må skynde seg. Disse pengene burde vel være i boks før Abulla kan være sikker på at han kan få gjennomført det han trenger pengene til?

"Hvor har (A) sendt pengene"?

Dette er da et merkelig spørsmål å komme med to dager før "høytiden"? Har han oppgitt mange kontonumre?

"C: Jeg skal spørre ham"

Hvorfor er ikke denne kjære broderen C oppdatert? Har ikke C og A pratet sammen om

denne høytiden som skal være om to dager?

"Abdulla: og du vet, det er ikke bare for en person"

Er Abdulla redd for at de ikke skal sende pengene og må overbevise dem om at

pengesendingen er viktig, ved å minne den søte nordbaggaren på at pengene ikke bare er for en person?

PST er opprettet for å redde Norge fra terror-spøkelset som USA har skapt. De trenger å opprettholde folks tro på Satan for å ha en jobb å gjøre.

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar
Sjefen for Poltiets Sikkerhets Tjeneste, Jørn Holme, sa på TV2-nyhetene forrige dagen at de mest norske innvandrerne i Norge var tikkende selvmordsbomber som sto i kø for å eksplodere.

Jeg vet ikke hva "de mest norske innvandrerne" betyr, men jeg kan ikke huske at han har uttalt noe slikt som at de fleste er potensielle terrorister. Snarere tvert imot.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hva "de mest norske innvandrerne" betyr, men jeg kan ikke huske at han har uttalt noe slikt som at de fleste er potensielle terrorister. Snarere tvert imot.

5605025[/snapback]

Han sa 2. og 3. generasjons innvandrere. VG skriver litt om det også:

Han mente det ikke er asylsøkere som representerer den største faren, selv om man ikke kan utelukke enkelte «tikkende bomber» blant dem.

http://www.vg.no/pub/skrivervennlig.hbs?artid=118916

Lenke til kommentar
Ja, akkurat.

Bare ventet på det rette øyeblikket.

Terror ble finansiert fra Norge. Hva synes dere? På tide at Politiet gjør noe mer enn de gjør nå?

Bør det ikke komme stengere regler som lar politiet overvåke?

Dette er grusomt. 115 uskyldige liv går tapt, og det blir finansiert fra Norge og Sverige.

Hva gjør vi den dagen terroren rammer Norge?

5601569[/snapback]

Sålenge Irak er under okkupasjon er det vel mest riktig å kalle det motstandskamp, hvilket er legitimt. Tror mange irakere ikke aksepterer det Quisling-styret som er innsatt, mens landet fortsatt har fremmede styrker innenfor grensene.

At disse pengene har gått til selvmordsbombere tviler jeg på. Trodde dé var billige i drift jeg. :hrm:

Lenke til kommentar
Slik du skrev påstanden var det at alle eller et flertall av dem er "tikkende bomber", noe som ikke er i nærheten av det han sa.

5606268[/snapback]

Hva var det han sa slik du husker det? Så du på innslaget på TV2? Han sa at 2. og 3. generasjons innvandrere sto i kø for å eksplodere. VG sier at han ikke mente asylsøkere, selvom noen av dem også var tikkende bomber.

Det han ikke skjønner er at de fleste av dem er mest opptatt av å få pult den deilige jenta i klassen. De går ikke rundt med tanker om å eksplodere seg selv. Kun i hodet til PST-sjefen. Dvs, jeg vet ikke helt om han trodde på det han sa selv.

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar
Sålenge Irak er under okkupasjon er det vel mest riktig å kalle det motstandskamp, hvilket er legitimt.

For noe fantastisk vrøvl.

Disse "motstandskjemperne" er tilreisende terrorister som gjerne dreper irakere. Og irakerne som er med i "motstandskampen" sprenger sine egne i lufta.

Det er ren idioti å sammenligne dette med f.eks. motstandskampen mot tyskerne i Norge under andre verdenskrig.

Lenke til kommentar
Sjefen for Poltiets Sikkerhets Tjeneste, Jørn Holme, sa på TV2-nyhetene forrige dagen at de mest norske innvandrerne i Norge var tikkende selvmordsbomber som sto i kø for å eksplodere.

5602957[/snapback]

Det finnes ett ord for en slik påstand og det er løgn.

Uansett ville ikke sjefen for POT uttrykke seg på den måten annet enn i fantasien til en som ennå ikke er helt moden.

(For de som måtte lure sa han nærmest det stikk motsatte, at det ikke er noen indikasjoner på at det i de muslimske miljøene er personer som kan gjennomføre slikt)

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Sålenge Irak er under okkupasjon er det vel mest riktig å kalle det motstandskamp, hvilket er legitimt.

For noe fantastisk vrøvl.

Disse "motstandskjemperne" er tilreisende terrorister som gjerne dreper irakere. Og irakerne som er med i "motstandskampen" sprenger sine egne i lufta.

Det er ren idioti å sammenligne dette med f.eks. motstandskampen mot tyskerne i Norge under andre verdenskrig.

5608092[/snapback]

Irak ble/og er ulovlig okkupert, det kommer du ikke bort fra. Da er motstandskamp lovlig. De tyr til selvmordbombere fordi de ikke har kanoner og tanks til rådighet.

Lenke til kommentar
Ingen her vet vell om det PST sjefen sier bare er oppspinn i om med at dere ikke vet de samme tingene som han.

5608991[/snapback]

Det er jo helt latterlig å si at alle 2. og 3. generasjons innvandrere er tikkende selvmordsbomber som står i kø for å eksplodere. Jeg jobber sammen med muslimer og treffer 10-20 av dem hver eneste dag. De er helt vanlige mennesker. Utspillet til PST-sjefen er ekstremt tullete og rasistisk. Han har jo intet begrep om virkeligheten. At en voksen mann kan få seg til å si noe sånt er helt sprøtt. Hvorfor er det ingen av disse bombene som står i kø som har gått av enda? Venter de på et signal fra Allah eller Ladenspøkelset? Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar
Uinteresant hvorfor de tyr til selvmordsbombere mot SIVILE, poenget er at de gjør det.

5612613[/snapback]

Når de "sivile" står i kø for å verve seg i politi-styrkene, så blir de av noen oppfattet som overløpere, dvs. det vi her i landet under krigen kallte "hird".

-Og de andre sivile som har blitt sprengt, er regulær religions-kamp mellom sunnimuslimer og shiamuslimer, slik man så det i nord-Irland mellom katolikker og protestanter. Disse gruppene ble holdt i øra under Saddams styre, men nå er det kaoset som råder i Irak.

Lenke til kommentar
Uinteresant hvorfor de tyr til selvmordsbombere mot SIVILE, poenget er at de gjør det.

5612613[/snapback]

I og med at den telefonsamtalen som Säpo og PST har "fått tak i" virker fabrikert, så har jeg ingen stor tro på at det var selvmordsbomber, men andre typer bomber. Jeg vil gjerne se noen gode bevis før jeg tror på det. FBI har jo bløffet når det gjelder de arabiske selvmordskaprerne.

Endret av TrondHalvorsen
Lenke til kommentar
Ingen her vet vell om det PST sjefen sier bare er oppspinn i om med at dere ikke vet de samme tingene som han.

5608991[/snapback]

Det er jo helt latterlig å si at alle 2. og 3. generasjons innvandrere er tikkende selvmordsbomber som står i kø for å eksplodere. Jeg jobber sammen med muslimer og treffer 10-20 av dem hver eneste dag. De er helt vanlige mennesker. Utspillet til PST-sjefen er ekstremt tullete og rasistisk. Han har jo intet begrep om virkeligheten. At en voksen mann kan få seg til å si noe sånt er helt sprøtt. Hvorfor er det ingen av disse bombene som står i kø som har gått av enda? Venter de på et signal fra Allah eller Ladenspøkelset?

5612798[/snapback]

Hvorfor gjentar du dette når det ikke hvar det han sa?

Uansett ville ikke sjefen for POT uttrykke seg på den måten annet enn i fantasien til en som ennå ikke er helt moden.

(For de som måtte lure sa han nærmest det stikk motsatte, at det ikke er noen indikasjoner på at det i de muslimske miljøene er personer som kan gjennomføre slikt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...