TettSpaden Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hei jeg trenger tips til hva slags modem jeg bør kjøpe meg, jeg skulle gjerne hatt ett modem for adsl2,2+, som takler lange linjelengder og støy ekstremt bra. er det noen spesielle merker som skiller seg ut, og har rykte på seg for å håndtere støy/ytelse bedre enn andre? på forhånd takk for svar Lenke til kommentar
Konge Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 For å si det slik så har ihvertfall jeg funnet ut at man ikke skal bruke Zyxel 660RU-T3 da dette har litt for stor safe margin på sync hastighet mot dslam . Lenke til kommentar
fagerbakken Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Heller ikke Billion 5102. Må reboote min annenhver dag. Har også problemer med at cpu-load kommer opp i 100% Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 og ihvertfall ikke billion 7202G, det er også ustabilt og må restartes med jevne mellomrom og det takler ikke bittorrent på en spesielt god måte Ikke andre fildelingsprogrammer for den saks skyld. Lenke til kommentar
KT400 Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 og ihvertfall ikke billion 7202G, det er også ustabilt og må restartes med jevne mellomrom og det takler ikke bittorrent på en spesielt god måteIkke andre fildelingsprogrammer for den saks skyld. 5602240[/snapback] Min Billion 7202Gr2 er dønn stabil. Har aldri vært nødt til å restarte, og kjører DC++ og Torrent for fulle mugger. Jeg kan uten problem anbefale denne!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå